تحليلگر سياسي و نويسنده آمريکايي تاکيد کرد نظام آمريکا فاسد است و انتخابات معنا ندارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ؛ لين دين درباره خريده شدن نتيجه انتخابات آمريکا از طرف سرمايه داران و شرکتهاي بزرگ گفت اصولا مبارزات انتخاباتي آمريکا را کساني پشتيباني مالي مي کنند که از جنگ سود مي برند.

شرکتهاي بزرگ که يکي از منابع مهم تامين کننده هزينه تبليغات نامزدهاي انتخاباتي هستند ، از قراردادهايي که پنتاگون به آنها مي دهد سود زيادي مي برند از اين رو تلاش مي کنند تا هميشه آمريکا درگير جنگ باشد. بنابراين اين شرکتها اساسا از نامزدهايي حمايت مي کنند که طرفدار جنگ هستند. اساسا انتخابات آمريکا انتخابات واقعي نيست و بيشتر نوعي همه پرسي درباره نظامي بسيار فاسد است که دائما به افزايش ثروت ثروتمندان و بانکها و گسترش جنگها کمک مي کند. در چنين نظامي ، صاحبان پول و سرمايه و شرکتهاي بزرگ تکليف نود و هشت تا نود و نه درصد آراء را مشخص مي کنند.

 بنابراين هيچ فرقي نمي کند که شما به چه کسي راي بدهيد زيرا نهايتا به نظامي فاسد راي مي دهيد. اين نظام فاسد سالهاست که بر آمريکا حاکم است و متاسفانه هيچ شانسي براي حزب ديگر يا مخالفان اين نظام وجود ندارد زيرا آنها نمي توانند بيش از يک درصد از آرا را کسب کنند. اساسا به نامزدهاي حزبي جز دموکرات و جمهوريخواه اجازه داده نمي شود تا براي انتخابات مبارزه کنند. در آمريکا رسانه هاي اصلي در دست دو حزب عمده قرار دارند و به همين علت آنها صداي مخالفان و ديگر احزاب را به گوش مردم نمي رسانند.

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات ، فاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار