نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: آمریكا برای به دست آوردن قدرت از دست رفته خود در جهان، به تنش زایی و التهاب آفرینی روی آورده و هراس از بیداری اسلامی، آمریكا را به اعمال فشار علیه ایران وادار كرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام محمدعلی نكونام افزود: جمهوری اسلامی ایران در شرایط مطلوب بین المللی قرار دارد و بر خلاف همه فشارها و تحریم ها، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بر می دارد.

حجت الاسلام نکونام گفت: فشارهای اعمال شده علیه نظام جمهوری اسلامی بیانگر آن است كه این كشور در مسیر درست گام بر می دارد و استكبار نیز از گسترش تفكر انقلاب اسلامی ایران در جهان در هراس است.

امام جمعه شهركرد افزود: جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مسیر ترقی، تعالی و پیشرفت را طی می‌كند و با وجود تحریم ها، فشارها و تهدیدها با قدرت به سوی هدف مقدس خود در حركت است.

حجت الاسلام نكونام، اختلاف افكنی در میان مسلمانان و دامن زدن به اختلافات را از توطئه های آمریكا برای حضور در خاورمیانه عنوان كرد و افزود: هوشمندی و بصیرت مردم و صبر و استقامت در این برهه، از ضروریات امروز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تغییر ساختار و رفتار و منزوی كردن ایران در عرصه بین‌الملل را از اهداف آمریكا در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: آمریكا و متحدانش از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توان خود و متحدانش را برای مقابله با این نظام به كار گرفته اند.

امام جمعه شهركرد در پایان، تلاش و كار بی امان مسوولان و همكاری و مشاركت مردم برای حل مشكلات كشور و پیشرفت در عرصه اقتصاد را از راهكارهای برون رفت از مشكلات تحریم عنوان كرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.