شکست طرح سرنگوني نظام سوريه ضربه بزرگي بر تأثير و سلطه آمريکا در خاورميانه و توطئه کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس و طمع ورزي‌هاي ترکيه خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم،  برخي از محافل منطقه‌اي و بين‌المللي بر اين باورند که موفقيت دولت سوريه در حلب عليه افراد مسلح تروريست پيروزي مهمي در برابر کشورهايي خواهد بود که براي ضربه زدن به مردم سوريه و سرنگوني نظام حاکم آن تلاش مي‌کنند.

اين محافل تاکيد مي‌کنند پيروزي ارتش سوريه در حلب سبب خواهد شد تا ترکيه ديگر نتواند به آساني تسليحات و افراد مسلح به داخل مرزهاي سوريه اعزام کند و در نتيجه افراد مسلح تلفات شديدي متحمل خواهند شد و حاميان منطقه‌اي آن‌ها نيز نخواهند توانست سلاح و تجهيزات در اختيار آن‌ها قرار دهند.

شکست طرح سرنگوني نظام سوريه ضربه بزرگي بر تأثير و سلطه آمريکا در خاورميانه خواهد بود و توطئه کشورهاي شوراي همکاري خليج فارس و طمع ورزي‌هاي ترکيه را در زمينه سلطه بر کشورهاي عربي به بهانه اسلام خواهي با شکست مواجه خواهد کرد.

نظام حاکم سوريه پس از پيروزي بر تروريست‌ها با اقتدار در برابر رژيم صهيونيستي قرار خواهد گرفت و ديگر آمريکا در عرصه منطقه يکه‌تاز نخواهد بود.
برچسب ها: ترکیه ، سوریه ، آمریکا ، سلطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار