دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت گفت: اقدام مسلمانان لندن در توزيع شاخه‌هاي گل به همراه احاديث نبوي کار مثبتي است که تداوم آن باعث خنثي شدن توطئه‌هاي دشمنان در پروژه اسلام‌هراسي و تخريب شخصيت پيامبر(ص) مي‌شود.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ضمن محکوم کردن اقدام فيلم‌ساز آمريکايي‌ در توهين به ساحت پيامر عظيم الشأن اسلام(ص)، گفت: رسول گرامي اسلام منشا مهر و عطوفت در جهان بوده و هست و سيره ايشان همواره الگوي خوبي براي مسلمانان در همه زمينه‌هاي زندگي است.

وي با بيان اينکه مسلمانان هيچ‌گونه توهيني را نسبت به مقدسات دين اسلام بر نمي‌تابند تصريح کرد: اقدام مسلمانان لندن در توزيع شاخه‌هاي گل به همراه احاديث نبوي کار مثبتي است که آموزهاي ديني ما نيز بر اين امر تاکيد دارد و شيوه تبليغي پيامبر نيز با حسن خلق، رفتار نيکو و شيوه‌هاي غير مستقيم است.

ديبر تشکيلان دفتر تحکيم وحدت با اشاره به الگو بودن شيوه رفتار و حسن خلق رفتار پيامبر با افراد تصريح کرد: رسالت نبي اکرم (ص) بر صلح، تسامح  و صميميت استوار بوده و شيوه تبليغي پيامبراکرم (ص) نيز در برخورد با مخالفان نيز با محبت و صميميت همراه بوده است.

اميريان با بيان اينکه اينگونه رفتار بر غيرمسلمانان تاثير مثبت دارد، خاطرنشان کرد: تداوم اين امور باعث مي‌شود خنثي شدن توطئه‌هاي دشمنان در پروژه اسلام‌هراسي و تخريب شخصيت پيامبر(ص) مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امیریان ، پیامبر ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار