دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در پي آزادي گروگان‌هاي ايراني ربوده شده در ليبي از استاد عاشور سعد بن خيال وزير امور خارجه ليبي تشکر و قدرداني کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آيت الله اراکي دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي، در پي آزادي گروگان‌هاي ايراني ربوده شده در ليبي از استاد عاشور سعد بن خيال وزير امور خارجه ليبي تشکر و قدرداني کرد.

در اين نامه آمده است:

شنبه ششم اکتبر 2012(برابر با پانزدهم مهر ماه 91)با کمال خوشوقتي و مسرت خبر آزادي اسراي ايراني را که حدود دو ماه پيش از سوي سازمان هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و براي کمک به برادران رنجديده ليبيايي خود به عنوان ميهمان وارد کشور انقلابي شما شده بودند دريافت کردم و به ياد صحبت‌هاي برادرانه‌اي افتادم که در حاشيه نشست وزاي خارجه کشورهاي غير متعهد در تهران با يکديگر داشتيم و جنابعالي نسبت به آزادي قريب‌الوقوع آنان ابراز خوش‌بيني کرده بوديد اتفاقي که اينک و با سپاس خداوند متعال و با همکاري‌هاي بي‌شائبه و خالصانه شما و حسن نيت دوست محترم متبوعتان عملا تحقق پيدا کرد.
در ادامه نامه آمده است: اينجانب ضمن ابراز تشکر و قدرداني عميق خود از کوشش‌هاي جدي و تلاش‌هاي پيگيري که در اين راستا مبذول فرموديد، خاطر نشان مي‌سازم که از خاستگاه ايمان ژرف ديني و اخلاقي خود بر ضرورت تحکيم روحيه تفاهم و تقويت همکاري‌هاي سازنده و وحدت بخشيدن به مواضع دو کشور برادر اسلامي خويش براي رويارويي با نقشه‌هاي استکبار جهاني و صهيونيست‌هاي غاصب عليه امت بزرگ اسلامي تأکيد مي‌کنم.

در پايان از خداوند متعال مسألت دارم شما را بيش از پيش موفق بدارد و گامهايتان را استوار‌تر سازد و تمامي فعاليت‌هاي شما را با موفقيت و پيروزي قرين گرداند. و مردم‌، دولت و رهبري کشور برادر ليبي شاهد موفقيت‌ها و پيشرفت‌ها و سرافرازي‌هاي روزافزون روبرو گردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار