در اولین روز جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان بیش از 120 فیلم کوتاه و بلند در سینماهای اصفهان اکران می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در سینماهای قدس یک و دو ،فیلم های چند شاخه گل سرخ، مسابقه فیلم های کوتاه و نیمه بلند ویدیویی مجموعه سوم، اولین باران پاییزی، آقای مدیر، آدم آهنی، صداست که می ماند، نگین هفت دریا، شعله در باد، شب طولانی، لیونل، روئیدن در باد، کریسمس مبارک به روی پرده می رود.
در سینما ساحل فیلم های سگ های فضانورد و بلکا و استرلکا، روز کلاغ ها، روییدن در باد، مروارید، قبیله من و آوان به نمایش در می آید.
عملیات کرکس، یحیی، بازگشت به آینده، چتر سبز، مجموعه فیلم های کوتاه خارجی، بچه های جسور در تالار هنر اصفهان و زرگ مرد کوچک، مرادو، در اعماق خطوط، چند شاخه گل سرخ، دامنه های سفید در سینما سپاهان نمایش داده می شود.

برنامه سینما سوره اصفهان فیلم های سگ های فضانورد و بلکا و استرلکا، نگین هفت دریا، مرور آثار خارج از مسابقه، روزهای سبز،روز ملاقات و مجموعه اول آثار کوتاه و نیمه بلند پویانمایی است.

در تالار خورشید اصفهان فیلم های آدم آهنی، مجموعه اول آثار پویانمایی بین الملل، مسابقه فیلم های کوتاه و نیمه بلند پویانمایی ایران، مرور آثار پویانمایی کرواسی، عطر ولایت، مجموعه فیلم های کوتاه از آثار هانس کریستیان اندرسن به روی پرده می رود.

در تالار فرشچیان فیلم های مادربزرگ به مدرسه می رود، غیر افسانه، مجموعه اول فیلم های کوتاه و نیمه بلند بین الملل، سجاده، گورداله و عمه غولی، فرزند خوانده و در کتابخانه مرکزی فیلم های دماغ دراز کوچولو، عقاب در قلب من، چتر سبز، راه های جاودانه زیستن،زندگی پر از شگفتی است و مرادو به نمایش در می آید.

برنامه های روز اول سینماهای رسانه های جمعی سالن استاد فرشچیان دو نیز از روز دوم جشنواره 18 مهر ماه آغاز می شود.

پنج فیلم از بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره در سالن شماره دو مجموعه استاد فرشچیان اصفهان برای اهالی رسانه به روی پرده می رود.

بر پایه این گزارش، خبرنگاران می توانند در روز دوم جشنواره فیلم کودک، فیلم های صداست که می ماند ازسعید چاری، دامنه های سفیدازمحمد ابراهیم معیری، آقای مدیرازحسن آقا کریمی ، فرزندخوانده ازوحید نیکخواه آزاد و چتر سبزازناصر رفایی را تماشا کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود./س

برچسب ها: اصفهان ، جشنواره ، فیلم ، کودک ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.