مدیر پروژه ساخت ضریح اباعبدالله الحسین(ع) از بازدید بیش از نیم میلیون نفر از این ضریح مطهر و مقدس طی یک هفته گذشته خبر داد و از بازدیدکنندگان خواست از آوردن خودرو شخصی به محدوده ترافیکی کارگاه خودداری کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمود پارچه باف در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید بیش از نیم میلیون نفر طی یک هفته گذشته از ضریح مطهر امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: طی این مدت مردم از تمام نقاط ایران اسلامی و حتی از سایر کشورهای دنیا برای بازدید از این ضریح مطهر به قم آمده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات به وجود آمده در رفت و آمد مردم قم به ویژه محلات منتهی به بلوار امین و مجاوران کارگاه ساخت ضریح مطهر و همچنین طلاب مدرسه معصومیه اظهار داشت: از صبر و شکیبایی همه این عزیزان قدردانی می کنیم و انشاالله پاداش این صبر و شکیبایی را از حضرت سیدالشهدا(ع) دریافت کنند.
پارچه باف همچنین از بازدیدکنندگان ضریح مطهر اباعبدالله(ع) خواست از آوردن خودرو شخصی به محدوده ترافیکی کارگاه ساخت ضریح جدا خودداری کنند و حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد استفاده کنند تا از ایجاد مزاحمت بر سایر شهروندان گرامی جلوگیری شود.
وی در پایان یادآور شد: درب های کارگاه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) که از یازدهم مهرماه به روی عاشقان و شیفتگان آن حضرت گشوده شده تا 25 مهر ماه از ساعت 8 صبح تا 20 هر روز به صورت دائم به روی علاقمندان باز است./س
برچسب ها: قم ، بازدید ، ضریح مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.