توليدکنندگان و وارد کنندگان در حال حاضر براي جواب دادن به بحث ارز نمي توانند پاسخ مناسبي در شرايط کنوني به اين موضوع بدهند.

پورخسرواني رئيس کميسيون بهداشتي و آرايشي مجمع عالي واردات در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: شما نمي توانيد با توجه به شرايط کنوني اقتصاد کشور هيچ توليدکننده و واردکننده اي را پيدا کنيد که به صراحت به شما بگويد که چه اتفاقي در حال وقوع براي موضوع توليد آن هم براساس نوسانات ارز است.

وي با بيان اينکه حجم کم مبادلات ارز در مرکز مبادلات ارزي اثر کوچکي بر روي فعاليت ها دارد، گفت: اگر اين مبادلات از نظر حجم افزايش يابد به طور حتم تاثيرگذار بر روي توليد و واردات است.

پورخسرواني در خصوص رقم مصرفي لوازم آرايشي توسط خانم هاي ايراني گفت: ميزان مصرف کالاهاي آرايشي در بين خانم هاي ايراني بين 14 تا 50 سال حدود 150 دلار در سال است.

وي در خصوص بحث نظارت از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بر روي محصولات آرايشي و بهداشتي گفت: اين کار کاملا جزو وظايف ذاتي وزارت بهداشت است که به طور حتم اين وزارتخانه آن را به گونه شرح داده شده در وظايف مربوطه به خوبي انجام مي دهد، تنها خواسته ما از دولت کاهش دخالت در فعاليت هاي بازار ارز و افزايش نظارت دولت بر روي عملکرد بازار ارز است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار