نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: گذر از عقبه تحریم‌های اقتصادی دشمن به یک هوشمندی تدبیر و برنامه‌ریزی صحیح نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی امروز در اردبیل گفت: قوه مقننه در کنار سایر قوا پیگیر حل مشکلات اقتصادی جامعه و مردم است به طوری که سعی می‌کنیم ضمن کاستن از برخی تنش‌های بین‌المللی قوانینی را مصوب کنیم تا با کمترین مشکلات از تحریم‌های همه جانبه دشمن گذر کنیم.

وی وظیفه اصلی نمایندگان را تصویب قوانین کار‌آمد و پاسخگو توصیف کرد و افزود: مجلس ماه‌هاست که مسئله اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار قرار داده به طوری که دیروز نیز تصمیم گرفت ضمن حفظ آرامش اقتصادی در جامعه از اجرایی شدن احتمالی فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها ممانعت کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دشمن در موضع خصمانه مشکلات و نارسایی‌های متعددی را برای کشورمان به وجود آورده است، گفت: هر چند آنها احساس می‌کنند که با تحریم‌های فلج‌کننده و تعدد فشارها می‌توانند بر اراده آهنین این ملت غلبه کنند اما مطمئن باشند که مردم ایران با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی به حمایت مسئولان از عقبه‌های سخت‌تری عبور کرده و در آینده نیز گذر می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما تنها با بصیرت، هوشمندی و درایت می‌توانیم این فشارها و تهدیدها را سپری کرده و در مسیر عزت و وحدت واقعی حرکت کنیم تا دشمن را در آرزوهای شیطانی منکوب نماییم./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، گذر ، از ، عقبه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.