مشاور وزیر ورزش خبرداد:

ارائه منابع اعتباری وتسهیلات بانکی به تولید کنندگان تجهیزات ورزشی

توجه به ورزش و تاثیرات ادوات و تجهیزات ورزشی درفرهنگ ورزش با عنایت به اینکه درسال تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی هستیم از اهميت بالائي برخوردار است.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بهمن نیک خو مشاوروزیر ورزش درگفتگو بادبیرخانه یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با بیان این مطب گفت :همه افراد جامعه درجهت دسترسی به حفظ سلامت روانی و شادابی نیازبه انجام فعالیتهای ورزشی دارند وفراهم کردن لوازم وتجهیزات لازم و امکانات مکفی مقوله ای است که دسترسی نداشتن به آن تحقق این هدف را با مشکل مواجه می کند. لذا همگانی کردن ورزش شرایط و ضرورتی می خواهد که فقط از دست تولید کننده داخلی با ارائه قیمت تمام شده مناسب درتولیداتش بر می اید تا همه اقشار جامعه بتوانند از ان استفاده کنند.
وی افزود: مکاتباتی مابین کادرریاست جمهوری و نمایندگان مجلس و وزارتخانه ورزش صورت گرفته و وزارتخانه از دو سال گذشته موضوع رسیدگی به مشکلات و موانع و ارائه تسهیلات به قشر تولید کننده تجهیزات ورزشی را دردستور کار خود قرارداده همچنین 9جلسه با حضورتولید کنندگان این لوازم ازسراسر کشور برگزار شده است. نتایج این بررسی ها باعث شد تا منابع اعتباری وتسهیلات بانکی برای این قشردرنظرگرفته شود تا بتوانند دربالا بردن کیفیت وکمیت کالا و تجهیزات وامکانات خود رقابت با نمونه های خارجی وایجاد امکان صادرات حد اقل درکشورهای منطقه موفق شوند.
نیک خوگفت: درراستای تحقق این اهداف مذاکراتی با وزارت صنایع ومعادن سابق انجام شد ودرحال تهیه وتدوین تفاهم نامه ای درراستای رفع وحل مشکلات تولید کنندگان وارائه تسهیلات واعتباراتی ازطرف خود وزارتخانه به انها می باشیم.
مشاور وزیر ورزش یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی را که مهرماه سال جاری برگزارمی شود را پل ارتباطی بین عرضه کنندگان وتقاضا کنندگان تجهیزات ورزشی دانست واظهار داشت: وقتی به تجهیزات با کیفیت خوب و قیمت مناسب از نزدیک نگاه می کنیم کیفیت مطلوب انها شرایطی به وجود می اورد که تقاضا کننده را تحریک به استفاده از این وسایل می کند و این به رشد وترغیب افراد به ورزش کمک می کند.همچنین وقتی تولید کننده استقبال خریداررا می بیند با انگیزه بیشترترغیب به تولید محصول با کیفیت بهتر می شود وبرای سال بعد کیفیت بالاتری از محصول را ارائه می کند.
وی همچنین خبر ازبرگزاری غرفه توانمندیهای استانی داد واعلام کرد: امسال دریازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی اقدامات و توانمندیهای گروههای مختلف ورزشی را هم مطرح کردیم تا اهمیت این موضوع بیشتر معلوم شود. و دراین بخش دولتی نماینده 31 استان "52 فدراسیون و کل حوزه های ستادی وزارتخانه ورزش دردوبخش ورزش و جوانان حضور دارند تا توانمندیها و دستاوردهای خود را در زمینه کسب موفقیتها و ساخت و سازها و ...به معرض نمایش گذاشته و در پایان مورد ارزیابی قرار گرفته و به برترینها جوایزی ارائه می گردد. گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی 27الی 30 مهرماه سال جاری درمحل مصلای بزرگ امام خمینی ( ره ) برگزار می گردد./با
برچسب ها: ورزش ، ادوات ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار