ادعای عجیب و غریب بازیگرِ نابغه ی نقش «نابغه ی جنگ»

دیروز( شانزدهم مهر ماه) داشتم مصاحبه ای می خواندم از جناب «مهدی زمین پرداز» می خواندم. این حضرت آقا که ادعا می کند فوق لیسانس کارگردانی هم دارد در حرف هایش ادعای محیرالعقولی را مطرح کرده که با خواندنش هاج و واج ماندم .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مهدی بختیاری در آخرین نوشته از وبلاگ مرصاد به گفته های "مهدی زمین پرداز" پرداخت و نوشت:

دیروز( شانزدهم مهر ماه) داشتم مصاحبه ای می خواندم از جناب «مهدی زمین پرداز» می خواندم. این حضرت آقا که ادعا می کند فوق لیسانس کارگردانی هم دارد در حرف هایش ادعای محیرالعقولی را مطرح کرده که با خواندنش هاج و واج ماندم . آقای زمین پرداز فرموده اند:

«کتاب‌هایی که درباره شهید حسن باقری وجود دارد، در برخی موارد با هم اختلاف دارند. مثلا در یک روایت حسن باقری ‌در مسجد به شهادت می‌رسد اما در یک روایت دیگر این بزرگوار در خیابان شهید می‌شود. کمی این موارد من را دو به شک کرد، اما من در نهایت به فیلمنامه‌ای که نوشته شد بود اتکا کردم».

این که جناب زمین پرداز چه کتاب هایی را مطالعه کرده اند، بنده بی خبرم اما از یک چیز خبر دارم. به قول سید حسن نصرالله «هیچ کس در کل عالم امکان» ، از ۱۹ بهمن ۱۳۶۰، ادعا نکرده است که غلامحسین افشردی(حسن باقری) ، فرمانده نابغه نیروی زمینی سپاه در مسجد یا کوچه به شهادت رسیده است. این حرف مفت که قطعا از جناب زمین پرداز از روی شکم مبارکشان بیان فرموده اند یک بار دیگر نشان می دهد که بازیگران و هنرپیشه گان همواره باید از صحبت کردن درباره ی کاراکترهای خودشان خودداری کنند و به همان پیشه ی شریف خودشان بچسبند.

برادر من! آقا مهدی! شما را چه به این حرف ها؟؟ اگر در این باره حرف نمی زدی، نه کسی می گفت لالی، نه کسی هنرت را زیر سوال می برد، نه سیمرغ و تندیسِ مرد شمشیر به دستت را از ت می گرفت. شما این قبیل کارها را به اهلش بسپار و برای در کردن قپی که مثلا اهل کتاب خواندنی یا درباره ی کاراکترت مطالعه ی قبلی می کنی، به موارد دیگر بپردازد تا این طور فضاحت درست نکنی.

مرد حسابی! مگه درباره ی نحوه ی کشته شدن کالیگولا در سرسرای کاخش حرف می زنی که دو هزار سال ازش گذشته باشد؟ از شهادت حسن باقری، سی سال بیشتر نگذشته. چندین شاهد زنده و عاقل و بالغ هم در محل شهادت او و همراهانش(مجید بقایی و رضوانی) حاضر بودند. حالا این وسط در کدام کتاب چنین ادعایی مطرح شده؟

خدا همه ی ما را عاقبت به خیر فرماید و زبانمان را از یاوه و لغو در امان بدارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.