دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده، در حال برگزاری است و تا بدین روز تیم دوچرخه سواری دبیری تبریز و زهرا خسروشاهی در اسپرینت تیم و تایم تریل انفرادی جوانان قهرمان شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در دومین روز از این دوره رقابتها، رکابزنان در رده سنی جوانان و در ماده تایم تریل به مسافت 8 کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان 12 دقیقه و 42 ثانیه و 60 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، فرشته چلانی از دبیری تبریز با زمان 12 دقیقه و 49 ثانیه و 9 صدم ثانیه بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 13 دقیقه و 11 ثانیه و 5 صدم ثانیه سوم شد.

در رقابتهای روز نخست این دوره از رقابتها در ماده تیم اسپرینت در رده سنی جوانان تیم دبیری تبریز با زمان 54 ثانیه و 84 صدم ثانیه قهرمان شد و تیم خوزستان با زمان 56 ثانیه و 21 صدم ثانیه و تیم همدان با زمان 57 ثانیه و 89 صدم ثانیه دوم و سوم شدند.

تیم دوچرخه سواری دبیری تبریز را زهرا خسروشاهی ، فرشته چلانی ، عاطفه غلوی ، ویدا دلاوری و سودا فیضی رکابزنان استان به مربیگری مریم مهراسا عازم تشکیل می دهد../س

برچسب ها: قهرمانی ، مدال ، تریل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.