فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی سفر مقام معظم رهبری، جلوه با شکوهی از پیوند مقدس امام و امت خواند و گفت: این میثاق، مظهر دوستی ها و دشمنی ها و صحنه ای بی نظیر از همراهی مشتاقان ولایت در مسیر ادای تکلیف است.

  .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی امروز(16 مهر) در نشست خبری در خصوص سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن جلسات ستاد سپاه استان برگزار شد، سفر در پیش روی مقام عظمای ولایت به استان را یک سفر تاریخی، با شکوه و جاودانه خواند و گفت: این رویداد مهم برای همیشه در کارنامه مردم شریف، متدین و ولایتمدار خراسان شمالی ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال ها است که مردم ولایتمدار این خطه مشتاق این سفر به یادماندنی و تاریخی هستند، افزود: وعده دیدار هر چه نزدیک تر می شود، امواج خروشان اقیانوس مردم در سراسر استان و حتی فراتر از آن و از شهرهای همجوار متلاتم شده و برای حضور در میعادگاه خود را آماده می شوند.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه لحظه دیدار یک لحظه با شکوه و به یادماندنی است، اظهارداشت: حال مردم استان در حقیقت حال منتظران حقیقی آقا امام زمان است.

وی این انتظار را یک انتظار شوق انگیز، وحدت آفرین و تحول زا دانست و بیان داشت: ما در این انتظار تمرین خواهیم کرد که منتظر حقیقی آقا امام زمان باشیم، همانگونه که منتظر نائب ایشان هستیم.

سردار یوسفعلیزاده افزود: جامعه ایثارگر، انقلابی، مکتبی و مجاهد، پاسداران و خیل عظیم پیشکسوتان عرصه های عزت و شرف، لشکریان مخلص خدا و جامعه عظیم بسیجیان استان بی صبرانه منتظر این رویداد مهم بوده و به شوق دیدار در تب و تاب اند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه روزهای متوالی است که هزاران سپاهی و بسیجی در مأموریت ها و مسئولیت های مربوط به این سفر انجام وظیفه می کنند، اظهارداشت: در حقیقت هر پایگاه بسیج تبدیل به یک ستاد تبلیغاتی مردمی شده و یکپارچه با شور، شوق و شعور آماده میزبانی است.

سردار یوسفعلیزاده با بیان اینکه در کشور ما سیره رهبران، سیره اولیاء دین خدا است و از خود مردم و با مردم اند، افزود: اگر این فرصت کمتر دست می دهد که حضور عینی و ملموس در متن جامعه پیدا کنند، این به معنای جدایی و فاصله بین امام و ملت نیست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام اسرار دارند، بین ملت و امام جامعه فاصله بیاندازند، اذعان داشت: با انجام این سفر و به راه افتادن اقیانوس عواطف و احساسات در پیوند امام و امت جامعه اسلامی، سحر و توطئه دشمنان نیز باطل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه با شور یک تمنا دارند و آن اقتدار عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و تداوم راه شهیدان است، افزود: از این زاویه اهمیت این سفر و اهمیت حضور مردم صدچندان می شود.

سردار یوسفعلیزاده با اعلام اینکه مردم خراسان شمالی جزء مردم 5 استان برتر کشور در میزان پایبندی، همراهی و حضور پای ارزش ها و آرمان های اصلی انقلاب محسوب می شوند، افزود: به کوری چشم دشمنان این رویداد تاریخی با حضور حداکثری، هوشمندانه و توفنده مردم استان رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در ادامه خبر داد: در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، مراسم ویژه نظامی با شرکت همه یگان های نیروهای مسلح استان و دیدار بیش از 7 هزار بسیجی با رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت سپاه انجام خواهد شد.

سردار یوسفعلیزاده با بیان اینکه ما ولی فقیه را نائب بر حق آقا امام زمان(عج) و جانشین رسول الله می دانیم، افزود: اطاعت از اوامر ایشان را واجب العطاعه می دانیم.

وی تصریح کرد: این عرصه ای که پیش آمده جلوه با شکوهی می تواند باشد از پیوند مقدس امام و امت و صحنه ای بی نظیر از همراهی مشتاقان ولایت در مسیر ادای تکلیف باشد./س

برچسب ها: جلوه ، شکوه ، امام و امت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.