هفته دهم كورس سراسري پائيزه روز جمعه 21 مهر در نوروز آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات كورس سراسري پائيزه اين هفته روز جمعه 21 مهر دهمين مرحله با حضور علاقه مندان و سواركاران اين بخش در مجموعه نوروز آباد برگزار خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، رقابتهاي كورسي كشوري پائيزه از سوم شهريور در اين مكان آغاز شده است و قرار بود 21 مهر فينال اين مسابقات باشد كه به دليل استقبال خوب از اين مسابقات روز جمعه آينده 28 مهر قهرمان مشخص خواهد شد.

بر اساس اين گزارش برگزاري مسابقات كورس سراسري قدمت ديرينه در كشور دارد و هر سال به طرفداران آن اضافه مي شود.

در ادامه گزارش آمده است، در مسابقات سال جاري در حدود 60- 65 چابكور حضور دارند كه طي 8 كورس و 10-8 چابكسوار در هر هفته به رقابت مي پردازند.

لازم به ذکر است، هفته نهم اين مسابقات روز جمعه 14 مهر در نوروز آباد انجام شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

گفتني است، در دور اول با حضور اسبهاي عرب نريان شواليه با چابكسواري محمد خوجملي، دور دوم با شركت اسبهاي ترو برد داخلي نريان جني ون با چابكسواري قربان محمد اودك، دور سوم با حضور اسبهاي 2 سال نريان آتيك با چابكسواري همراه رجال، دور چهارم با شركت اسبهاي ترو برد داخلي- ماديان آگوگ با چابكسواري نادر صالح پور، دور پنجم با شركت اسبهاي دو خون هندي كاپ- ماديان هيدروژن با چابكسواري ستار مهراني، دور ششم با حضور اسبهاي تروبرد داخلي هندي كاپ – ماديان پرشين دنسر 2 با چابكسواري پيمان قعر عطار و دور هفتم با شركت اسبهاي دوخون- ماديان راميس آسيا با چابكسواري ابوطالب چاري زاده نفرات برتر شدند.

شايان ذکر است، در اين مسابقات چابكسواران گنبدي نيز حضور دارند و با ديگر رقبيان به مسابقه مي پردازند هم اكنون پيست مجموعه سواركاري اين شهرستان در حال باز سازي و بهسازي است و اين سوار كاران بعد از پايان رقابتها به گنبد خواهند رفت تا در مسابقات كورس پائيزه شركت كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار