مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اولویت های تحقیقاتی سال جاری این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ،ایرج حیدریان با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای گلستان در سالهای اخیر توجه ویژه ای به بخش تحقیق و پژوهش نموده است، افزود: تاکنون بیش از ده ها طرح تحقیقاتی با همکاری محققان و استادان دانشگاه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات طرح های تملک و نیز هزینه ای شرکت مبلغ قابل توجه ای برای تحقیقات و پژوهش در صنعت آب گلستان هزینه شده است.

به گفته وی،اولویت های تحقیقاتی سال جاری شرکت آب منطقه ای در هفت محور با عناوین مدیریت و برنامه ریزی، منابع آب، اقتصاد آب، مدیریت ریسک و بحران، مدیریت تقاضا، مدیریت دانش و پژوهش، زیر ساخت های آبی و ظرفیت سازی به تصویب کمیته تحقیقات شرکت رسیده است.


وی اظهارداشت: افزایش روحیه علمی و خلاقیت پژوهشی کارشناسان، ارتباط منسجم و علمی با پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، عقد قرارداد با مراکز علمی و پژوهشی و تاکید بر کاربردی شدن تحقیقات در شرکت آب منطقه ای گلستان از جمله اهداف کمیته تحقیقات شرکت می باشد.

در این خصوص علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت آب منطقه ای گلستان به آدرس
www.grsw.ir در بخش تحقیق و پژوهش- فراخوان، ضمن دسترسی به این عناوین در صورت علاقه مندی برای انجام تحقیق، پیشنهادات خویش را به دبیرخانه تحقیقات این شرکت ارائه نمایند./س

برچسب ها: آب ، گلستان ، نودویک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.