معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طرح هادی بیش از 27 هزار و 700 روستای کشور تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد‌رضا شاملو در مراسم افتتاح دو طرح هادی در روستاهای میان‌جلگه نیشابور با بیان این مطلب اظهار کرد: در اجرای طرح بهسازی محیط روستا بیش از 12 هزار و500 روستا تحت پوشش قرار گرفتند و کارهای فیزیکی و عمرانی آنها به اتمام رسیده و یا در دست اجرا است.

وی افزود: بر اساس قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، این طرح به‌عنوان یک طرح قانونی استمرار پیدا کرده و به‌همین‌خاطر بیش از دو هزار و 600 واحد روستایی سند‌دار می‌شوند.

شاملو با تاکید بر اینکه هماهنگی کار‌های بین بنیاد مسکن و سازمان ثبت املاک با تهیه آیین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های مربوطه تمام شده است، تصریح کرد: کار صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت آغاز و پیش‌بینی می‌شود 200 هزار واحد تا پایان سال جاری سند‌دار شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم در سخنانی گفت: عزم دولت خدمت‌رسانی به آحاد مردم به‌ویژه روستائیان و مردم مناطق کم‌برخوردار است.

سید‌جلال هاشمی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های هادی در روستاها تاکید کرد: توسعه روستایی در حقیقت توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور به‌ویژه در حوزه اشتغال پایدار است.

وی تصریح کرد: ارتقای روستای برزنون به شهر را به‌عنوان مصوبه مهم سفر اخیر ریاست جمهوری برای مردم این منطقه با جدیت پیگیری می‌کنیم.
یادآوری می شود: در این مراسم دو طرح هادی روستایی نیشابور با اعتباری بالغ بر 640 میلیون تومان در روستاهای قاسم‌آباد دهنه و ینگجه در بخش میان‌جلگه نیشابور افتتاح شد.

برچسب ها: عمران ، روستا ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.