مدیرعامل تیم فوتبال راه آهن اظهار داشت: مردم شهر ری برای حضور تیم راه آهن با عنوان شهر ری در رقابت های لیگ برتر استقبالي نکردند ضمن اینکه باشگاه راه آهن از بدو تاسیس به شهر تهران تعلق داشته است.

رئیسی کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال راه آهن برای مدتی با عنوان راه آهن شهر ری در قالب های لیگ برتر به رقابت پرداخته است اما مردم این شهر استقبال مناسبی از حضور این تیم در شهرری نکردند علاوه بر این باشگاه شهر ری از ابتدای تاسیس متعلق به تهران بوده است و حال نیز در رقابت های لیگ دوازدهم نیز با تیم فوتبال راه آهن تهران با حریفان مصاف می کند.

وی ادامه داد: باشگاه راه آهن نیز همانند سایر باشگاه های دیگر برای حفظ شرایط ایده آل جسمانی بازیکنان، خود را در ادامه رقابت های لیگ برتر بر نامه های منظم و مدرنی را طراحی کرده است.

رئیسی کیا تصریح کرد: دایی و شاگردانش جهت آمادگی و برگزاری یک دیدار تدارکاتی به مدت یک هفته در کیش اردو برپا می کنند و بازیکنان تیم در این اردو علاوه بر پیگیری تمرینات منظم خود یک دیدار تدارکاتی با تیم منتخب کیش برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: تیم راه آهن به نسبت فصل و دوره های گذشته از شرایط بسیار مطلوبتری برخوردار است و قرار گرفتن در مکان های بالای جدول رده بندی رقابت های لیگ نشان از پیشرفت تیم فوتبال راه آهن به نسبت دوره های گذشته دارد.

رئیسی کیا افزود: دایی مربی با دانش و کارنامه داری می باشد وی از دانش مربیگری بسیار بالایی برخوردار است و از فوتبال و فوتبالیست های ایرانی شناخت کافی دارد لذا به موفقیت تیم راه آهن در رقابت های لیگ دوازدهم اعتماد کامل دارم و معتقد هستم در پایان رقابت های این فصل تیم راه آهن در جایگاه بسیار مناسبی قرار می گیرد.

مدیرعامل راه آهن تصریح کرد: بازسازی ورزشگاه اکباتان تهران دوباره آغاز شده و مقرر است که باشگاه راه آهن در دو بخش شرکت راه آهن را در بازسازی این ورزشگاه یاری کند.

رئیسی کیا ادامه داد: بخش اول کمک باشگاه به شرکت راه آهن جهت رضای خدا و هواداران تیم است اما در بخش دوم هزینه های باشگاه راه آهن مرتبط به اخذ استانداردها از سوی AFC می شود.

وی افزود: در راستای همیاری و کمک باشگاه به شرکت راه آهن قرار است طی دو هفته آتی قراردادی مبنی بر ادامه همکاری و همچنین برآورد هزینه ها با شرکت راه آهن تهران منعقد کنیم تا برنامه های بازسازی ورزشگاه اکباتان به موقع و منظم انجام گیرد.

مدیر عامل تیم فوتبال راه آهن افزود: باشگاه و شرکت راه آهن تهران برای بازسازی کامل ورزشگاه اکباتان و اخذ استانداردهای AFC تمام تلاش خود را به کار می گیرند و تمام هدفشان همکاری مناسب و متقابل است تا ورزشگاه اکباتان به موقع و با ساختاری هماهنگ با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال هر چه سریعتر کامل شود تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم راه آهن در ورزشگاهی مدرن و حرفه ای تمرین و بازی برگزار کنند.

وی افزود: تیم فوتبال راه آهن در دیدار هفته دوازدهم زارعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد البته همه بازیکنان تیم در سلامت جسمانی کامل به سر می برند و مصدوم در تیم نداریم.

رئیسی کیا افزود: تیم راه آهن از بازیکنان جوان، با انگیزه و با تجربه تشکیل شده است و حضور دایی بر نیمکت سرمربیگری تیم سبب شده است شایستگی و توانایی های بازیکنان به نحواحسن در دومین مسابقه و مقابل حریفان نمایانگر شود از این رو به طور حتم تیم فوتبال راه آهن رقیبی سرسخت برای سایر رقبا محسوب می شود البته حریفان بازی راحتی مقابل ما نخواهند داشت./مح

برچسب ها: راه آهن ، فوتبال ، شهر ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار