دانشگاه تهران در میان دانشگاه های کشور طی سالیان اخیر بیشترین جمعیت فعال فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

مهندس محمد هادی عسگری، معاون مشارکت های فرهنگی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه تهران طی چند سال گذشته بیشترین جمعیت فعال فرهنگی را داشته است.

وی افزود: در دانشگاه تهران 140 انجمن علمی فعال، بیش از 350 نشریه دانشجویی فعال و 64 کانون فعال فرهنگی وجود دارد.

عسگری تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی دانشگاه تهران از طریق ارتباط دانشجویان با باشگاه دانشجویان دانشگاه تعریف می شود و دانشجویان مراجعه کننده به این باشگاه در هر زمینه ای که علاقه داشته باشند در پردیس های خود شروع به فعالیت می کنند و معاونت مشارکت های فرهنگی دانشگاه از فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانشجویان حمایت می کند.

معاون مشارکتهای فرهنگی دانشگاه تهران در حاشیه نمایشگاه پایش سلامت دانشگاه تهران اشاره کرد: در نمایشگاه پایش سلامت که در باشگاه دانشجویی برای دانشجویان تازه وارد بر پاست فرمهایی متناسب با متناسب با علاقمندی دانشجویان در اختیارشان قرار می دهیم تا از این طریق با فعالیتهای فرهنگی دانشگاه ارتباط برقرار کنند و اینگونه بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.

** دانشگاه فضایی مطلوب برای اجرای فعالیت های فرهنگی اجتماعی

عسگری گفت: معاونت مشارکت های فرهنگی- اجتماعی دانشگاه تهران در جهت تقویت و تعمیق ارزشهای اسلامی و باورهای اعتقادی دانشگاهیان (دانشجویان، اساتید، کارکنان) جامعه پذیر نمودن دانشجویان و ارتقا هویت و انسجام ملی به منظور تسهیل فرایند توسعه کشور از طریق تقویت شادابی، امید به آینده، خلاقیت و نو آوری، آغازگری و ارتقا عقلانیت دانایی و مسئولیت پذیری اجتماعی تلاش می کند.

وی بیان داشت: این معاونت با برخوداری از تجهیزات به روز و کار آمد و فضایی مطلوب برای اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان و مکانی مناسب برای حمایت از نهادهای دانشجویی است.

معاون مشارکتهای فرهنگی دانشگاه تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: این معاونت دارای امکاناتی مثل سالن همایش، سالن گفتگو، سالن تماشاخانه، مرکز رایانه دانشجویان و پایگاه تازه های کتاب می باشد که دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار