مدیر کل آموزش پرورش شهر تهران گفت: در دو سال اخیر 180 هزار دانش آموز سال سوم آموزش شنا را فرا گرفتند که امسال هم 90 هزار نفر به این تعداد افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یزدی خواه در مراسم آغاز طرح های ملی ورزشی وزارت آموزش و پرورش که هم اکنون در مدرسه کدخدایی منطقه 11 با حضور وزیر آموزش و پرورش، رحیمی معاون اول رئیس جمهور، هاشمی معاون تربیت بدنی سلامت وزارت آموزش و پرورش و رئیسی رئیس سازمان نوسازی مدارس در حال برگزاری است گفت: در دو سال اخیر 180 هزار دانش آموز سال سومی آموزش شنا را فرا گرفتند امسال هم حدود 90 هزار نفر این آموزش را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه ورزش شنا جزو ارزشمندترین رشته ها می باشد اظهار داشت: هر سال 90 هزار نفر در مدارس آموزش این رشته را می بینند.

یزدی خواه ادامه داد: امروز شاهد افتتاح سه استخر جدید در شهر تهران هستیم که عدد را به 14 استخر می رساند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در کنار آموزش شنا تناورزی در 20 درصد مدارس با پوشش 17 هزار دانش آموز، پینگ پنگ با پوشش 80 هزار دانش آموز پایه پنجم و دو میدانی با پوشش 80 هزار دانش آموز پایه ششم اموزش داده می شود.

وی گفت: 2628 کلاس پایه ششم ابتدایی در مدارس ابتدایی ایجاد کردیم و 112 مدرسه را از دوره راهنمایی آزاد و به سایر دوره ها واگذار کردیم.

یزدی خواه خاطر نشان کرد: در تابستان 91 ، 200 هزار دانش آموز در کانون های ورزشی مشغول به فعالیت بودند./ز

برچسب ها: آموزش ، شنا ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار