عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: سناريويي فراتر از فتنه سال 88 در راه است، لذا بايد همه مراقب باشيم که دشمن به هدف خود نرسد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانيت مبارز، عصر امروز (يکشنبه) در جلسه هفتگي انصار حزب‌الله، طي سخناني به تبيين چگونگي تشکيل قرارگاه فرهنگي در کشور پرداخت.

وي در ابتدا با اشاره به اينکه امروز وجود مقام معظم رهبري نعمتي الهي است، گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهاني در پي ضربه زدن و از بين بردن اصل ولايت فقيه بوده‌اند، لذا همه بايد مراقب باشند که وارد انحرافات سياسي و مذهبي نشوند و همه حول محور ولايت که همان رهبري است تجمع کنند.

سالک با بيان اينکه دشمنان قصد دارند از طريق فرهنگي بنيان خانواده‌ها را سست کنند، افزود: دشمن از تمام امکانات خود براي ضربه زدن به فرهنگ ديني خانواده‌ها و جامعه استفاده مي‌کند و از طريق انحرافات سياسي و فرهنگي قصد مقابله با جوانان اين مرز و بوم را دارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز با تأکيد بر اينکه بايد در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن ايستاد، تصريح کرد: نبايد به راحت طلبي روي آورد، چرا که در اين صورت دشمن وارد خانه هايمان شده و ما را به ذلت و خواري مي کشاند.

وي در ادامه سخنان خود به مواجهه کشور با ناتوي فرهنگي اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش دارد تا ستون دين اسلام که رهبري در راس آن قرار دارد را تضعيف، تخريب و حتي نابود کند اما بايد بداند که به اين هدف خود نخواهد رسيد و اين انقلاب بايد تا زمان ظهور امام زمان(عج) باقي و زنده بماند.

سالک با بيان اينکه سناريويي فراتر از فتنه سال 88 در راه است، اظهار داشت: بايد همه مراقب باشيم چرا که فتنه‌اي جديد از درون در حال جوشيدن است ولي با تدبير رهبري و پشتيباني مردم خنثي خواهد شد.

عضو جامعه روحانيت مبارز يادآور شد: امروز دشمن به اين نتيجه رسيده است که عمليات نظامي عليه ايران جواب نخواهد داد و لذا در پي ايجاد يک جنگ رواني و نرم عليه کشورمان است.

وي با اشاره به اهميت و ضرورت به وجود آمدن قرارگاه فرهنگي در کشور خاطر نشان کرد: دشمنان قصد ضربه زدن به فرهنگ عمومي جامعه و تاثير گذاري بر جوانان ما را دارند، لذا امروز به وجود آمدن قرارگاه فرهنگي با سياست همه پوشاني و هم افزايي امري لازم و ضروري است.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار