اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه عليه معترضان بحريني تشديد شده است و نيروهاي امنيتي اين کشور تلاش مي کنند انقلاب مردمي را سرکوب کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشاتودي ؛ اکنون بيست و دو ماه از ناآرامي ها و اعتراضات مردمي در بحرين مي گذرد و دهها نفر از معترضان تاکنون جان خود را از دست داده اند.

امبر ليون خبرنگار سابق سي ان ان که مستندي در خصوص اعتراضات مردم بحرين تهيه کرده است، در گفتگو با اين شبکه گفت رژيم بحرين با بيرحمي معترضان را سرکوب مي کند و زخمي ها نيز به مراکز درماني و پزشکي منتقل نمي شوند و حتي آمبولانس ها نيز جرات اننقال افراد زخمي شده در تظاهرات را به بيمارستان ها را ندارند چرا که راننده هاي آمبولانس نيز از حملات نيروهاي امنيتي در امان نيستند.

وي گفت من توانستم فجايع کنوني در داخل بحرين را به تصوير بکشم و از بحرين خارج کنم. وي افزود اين فيلم را به سي ان ان براي پخش تحويل دادم اما شبکه سي ان ان از پخش واقعيات طفره مي رود. وي گفت خبرنگاران کنوني سي ان ان تبليغاتچي هاي ديکتاتورها محسوب مي شوند و تصاويري که شبکه سي ان ان بين المللي از بحرين پخش مي کند ، انچيزي است که رژيم بحرين برايش پول داده است. وي گفت شبکه سي ان ان اخلاق خبرنگاري را رعايت نمي کند و به نقض حقوق بشر در بحرين بي توجه است.

برچسب ها: رسانه ، غرب ، بحرین ، حقوق ، بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار