در آستانه بازي امشب (16 مهر ماه 1391) تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد، طرفداران فلسطيني تيم بارسلونا خواستار تحريم ال كلاسيكو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري بي بي سي؛ به دنبال درخواست رژيم صهيونيستي از مسئولان تيم بارسلونا مبني بر حضور گيلعاد شاليط سرباز سابق رژيم صهيونيستي در بازي امشب دو تيم مطرح اسپانيايي و موافقت باشگاه بارسلونا با حضور وي در اين بازي طرفداران فلسطيني تيم بارسلونا خواستار تحريم بازي امشب شدند.

بر اساس اين گزارش، شاليط كه مدت 5 سال را در بند حماس گذرانده چندي پيش به عنوان مهمان ويژه اين ديدار معرفي شد.

در پي اعلام اين خبر بود كه گروه‌هاي مبارز فلسطيني با اعلام مخالفت نسبت به حضور اين سرباز صهيونيست در اين ديدار خواستار لغو حضور وي در اين ديدار شدند.

اما با نزديك شدن به زمان برگزاري ديدار دو تيم مطرح اسپانيايي و برآورده نشدن خواسته طرفداران فلسطيني، مسئولان تيم بارسلونا اعلام كردند كه حاضر هستند سه نفر از طرفداران فلسطيني بارسلونا را براي بازي امشب به ورزشگاه نيو كمپ دعوت نمايند.

محمود سارساك يكي از افراد دعوت شده به اين مسابقه بود كه مدت سه سال را در زندان‌هاي رژيم صهونيستي گذرانده و اعلام كرده است به دليل احترام و همدردي با مردم فلسطين براي ديدن اين مسابقه به كاتالونيا نخواهد فت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار