2 جوان شيطان‌صفت كه سوار بر ماكسيما به فريب دختران جوان مي‌پرداختند به پشت ميز محاكمه رسيدند.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران شوک؛ قرار است دو پسر جوان كه دختران جوان را با طرح دوستي فريب داده و با آزار و اذيت و سرقت اموال، آنها را در حاشيه شهر رها مي‌كردند، از سوي 5 قاضي دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شوند.  
در نخستين برگه پرونده اين شياطين ديده مي‌شود كه دختر جوان خود را به پليس رسانده و گفته است در حال رفتن به مدرسه بودم كه يك ماكسيما مقابلم توقف كرد. دو پسر جوان سوار آن بودند كه يكي از آنها با ابراز علاقه از من خواست شماره موباليم را به وي بدهم. من نيز شماره‌ام را در اختيارش قرار دادم و وي همان شب تماس گرفت.  
پسر جوان خودش را كامران معرفي كرد و گفت كه مي‌خواهد مرا ببيند و با من حرف بزند. براي همين قرار ملاقات گذاشتيم و عصر روز بعد راهي محل قرار شدم. كامران اين بار با يك پژوه405 به محل قرار آمد. همراه وي همان پسري بود كه يك روز پيش راننده ماكسيما بود.  
كامران مدعي شد كه امير پسرعمه‌اش است. شيشه‌هاي پژو دودي بود و آرم يك شركت لوازم ورزشي هم روي شيشه عقب آن به چشم مي‌خورد. وقتي آنها به محل قرار آمدند، كامران خواست سوار پژو شوم. هر دوي ما روي صندلي عقب نشستيم و امير شروع به رانندگي كرد.  
كامران با چرب‌زباني و گفتن اين جمله كه عاشق من شده، توجهم را به خودش جلب كرد. چنان مجذوب حرف‌هايش شدم كه اصلاً متوجه نشدم به سمت منطقه لشكرك در حركت هستيم. وقتي به خودم آمدم، از راننده خواستم به طرف شهر برگردد اما در همين هنگام كامران به من حمله كرد. وي مرا به باد كتك گرفت و مي‌خواست به زور مرا تحت آزار و اذيت قرار دهد كه در برابرش مقاومت كردم اما در همين هنگام خودرو در حاشيه خاكي جاده توقف كرد و پسري كه پشت فرمان نشسته بود هم به كمك كامران آمد و آنها نقشه شومشان را عملي كردند. بعد از آن همه طلاهايم را به همراه گوشي تلفن همراهم سرقت كردند.  
با ادعاهاي دختر جوان، تيمي از پليس آگاهي تهران وارد عمل شد و چند ماه بعد يكي از شياطين به نام «محمد» دستگير شد. در حالي كه دختران ديگري نيز به طرح شكايت مشابه پرداخته بودند پليس توانست «كامران» را نيز به دام اندازد و اين دو پسر پذيرفتند در اجراي نقشه سياه براي دختران با هم بودند.  
بنابر اين گزارش؛ پرونده دو شيطان با توجه به نوع جرم با صدور رأي  عدم صلاحيت از دادسراي امور جنايي تهران به دادگاه كيفري استان ارجاع داده شد و قرار است آنان بزودي از سوي 5 قاضي محاكمه شوند.  /ل
 

برچسب ها: فریب ، دختران ، محاکمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار