هزاران اسپانيايي در پنجاه و شش شهر اين کشور در اعتراض به اقدامات رياضتي دولت به خيابان ها ريختند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس ؛ هزاران اسپانيايي در پنجاه و شش شهر اين کشور در اعتراض به اقدامات رياضتي دولت به خيابان ها ريختند. معترضان مي گويند اقدامات دولت تنها نرخ بيکاري و عدم امنيت شغلي را در اين کشور افزايش مي دهد. اسپانيا هم اکنون با دومين رکود اقتصادي خود طي سه سال گذشته دست و پنجه نرم مي کند و با نرخ بيکاري بي سابقه رو به روست.

شمار زيادي از معترضان در مادريد ، پايتخت اسپانيا ، درتظاهراتي که توسط صد و پنجاه نهاد سازماندهي شده است،  پارچه نوشته اي در دست داشتند که بر روي آن نوشته شده است « آنها مي خواهند کشور را نابود کنند. بايد آنها را متوقف کنيم.»

 تظاهرکنندگان شعارهايي در اعتراض به کاهش هزينه ها سر دادند و پارچه نوشته هاي در دست داشتند که بر روي آنها نوشته شده بود « جوانان بيکارند و جامعه آينده اي ندارد.»

اين پارچه نوشته ها به نرخ بيکاري بيش از پنجاه درصد جوانان اسپانيايي اشاره دارد.نرخ رسمي بيکاري در اسپانيا هم اکنون حدود بيست و پنج درصد است. اين در حالي است که ناآرامي هاي اجتماعي نيز در اين کشور در حال افزايش است. دولت اسپانيا که نه ماه است بر سر قدرت قرار دارد اقدامات سخت گيرانه رياضتي را در پيش گرفته است.

برچسب ها: اسپانیا ، ریاضت ، دولت ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار