بعد از صحبت های نایب رییس فدراسیون بوکس، سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: نباید عدم نتیجه گیری مربیان خارجی بوکس در ایران را، به گردن مربیان ایران انداخت.

غلامحسین نهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: حضور مربی خارجی برای تربیت و آموزش بوکسورهای کشورمان امری بسیار مؤثر ومفید است مشروط به آنکه این مربی برای مشت زنان نوجوان و پایه به کار گرفته شود.

وی افزود: حرف های مقصودی مبنی بر اینکه مربیان ایرانی بوکس طاقت همکاری با خارجی هارا ندارند براي من غیرقابل قبول است وفدراسیون نباید عدم نتیجه گیری از مربیان خارجی درایران را به گردن مربیان ایرانی بیاندازد.

نهرودی ادامه داد: متأسفانه از زمان حضورم دربوکس به عنوان سرمربی بزرگسالان کمبودهای زیادی را حس کردم که همگی آن ازتیم های پایه نشأت می گیرد.
اگر مسئولان فدراسیون به فکر آوردن مربی خارجی هستند باید ابتدا به رفع مشکلات پایه باشند تا بتوانند به آنچه که انتظار دارند برسند.

سرمربی تیم بزرگسالان تصريح کرد: معتقدم یک مربی خارجی برای بوکس ایران کافی نیست بلکه باید از چند مربی خارجی دعوت کنیم تا بتوانیم ازآنها برای آموزش پایه سایر استانها استفاده کنیم.

وی درخصوص حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: درحال حاضر هنوز تیم بزرگسالانی وجود ندارد که بنده به عنوان سرمربی آن باشم اما هنوز فعالیتم را درفدراسیون درسمت کمیته فنی وآموزش انجام می دهم وحضور مجددم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان منوط به نظر مسئولان فدراسیون است.

نهرودي درخصوص مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان اظهارداشت: مسابقات قهرمانی کشوری بزرگسالان که 20مهر برای انتخابی نفرات تیم ملی دراهواز برگزار می شود، فرصت مناسبی است که جوانان مستعد و با پتانسیل پیراهن تیم ملی رابه تن کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار