مردم شهرستان روانسر، فردا(17 مهر) با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند. به همین مناسبت امام جمعه و فرماندار روانسر، با صدور بیانیه ای مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این بیانیه آمده است: جهان اسلام اين روزها آكنده از خشم و نفرت و انزجار نسبت به اقدام جنون آميز و نفرت برانگيز اهانت به ساحت قدسي رحمه للعالمين و اشرف مخلوقات عالم، نبّي مكرّم اسلام حضرت ختمي مرتبت _ محمد مصطفي (ص) _ از سوي صهيونيسم بين الملل و آمريكاي جنايتكار است كه ميليون ها آزاده جهان را از داغ اين جسارت بزرگ و جنايت بي شرمانه به دين مبين اسلام و ارزش هاي  الهي  و شرافت و كرامت انساني، به خشم آورده است. امواج خروشان و طوفان احساسات پاك و اراده هاي راسخ برخاسته از قدرت ايمان مسلمانان حق طلب در سراسر گيتي به اين اقدام موهن نشان داد كه معارف و ارزشهاي الهي اديان ابراهيمي در قلب و جان و روح مردم موحّد و آزاده ي جهان از پايگاهي عميق و جايگاهي ريشه دار برخوردار است.

در بخش دیگر این بیانیه با دعوت از مردم جهت حضور رد راهپیمایی اعتراضی فردا، آمده است: راه پيمايي اعتراضي مردم شهرستان روانسر در محكوميت اقدام اهانت آميز صهيونيست ها در ساخت فيلم موهن ضد اسلامي روز دوشنبه 17 مهرماه جاري از ساعت 10صبح از مقابل بانك ملت بطرف ميدان شهداء برگزار مي شود و اين راه پيمايي اعتراضي مردم مسلمان و آزاده شهرستان روانسر لبيكي ديگر به آخرين فرستاده خدا و دفاع از حريم رسول الله واهل بيت مكرم ونيزاصحاب گرانقدر آن حضرت است.

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است: انتظار مي رود مردم شهرستان روانسر  با شركت در این راهپيمايي، وفاداري و عشق و محبت خود را در دفاع از ساحت نبي اكرم(ص) و محكوم كردن توطئه دشمنان اسلام با شعارهاي لبيك يا رسوال الله و مرگ بر آمريكا و اسراييل به نمايش بگذارند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، روانسر ، اهانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.