پروفسور مجید سمیعی به همراه شهردار تهران از پیشرفت پروژه مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب ایران بازدید کردند .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از تهران سما ، دکتر محمد باقر قالیباف در مراسم بازدید از پیشرفت پروژه مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب ایران که با حضور پروفسور سمیعی ، علیرضا دبیر ، معصومه آباد ، حجت الاسلام خاموشی ، تنی چند از نمایندگان مجلس ، اساتید دانشگاه و جمعی از جامعه بین المللی پزشکان برگزار شد ، ضمن تشکر از همه مجریان این پروژه گفت : پروفسور مجید سمیعی از افتخارات دنیا و این کشور است که امروز نتیجه زحمات چند ده ساله از عمر خود را تقدیم بشریت و ملت خودشان می کنند و امیدواریم ما این ظرفیت را داشته باشیم که از این تجربه بزرگ استفاده کنیم .
 
وی با بیان این که زمان و فرصت مهم ترین کالایی است که اگر از دست برود به دست آوردن دوباره آن ممکن نیست ، افزود : علاوه بر قشر جانبازان و معلولان، ما جزو کشورهایی هستیم که در سال بیش از 28 هزار کشته در تصادفات رانندگی می دهیم و با همه بیمارانی نیز که در کشورمان وجود دارد این وظیفه برای ما ایجاد می شود که در این زمینه هرچه بیشتر تلاش کنیم .
 
شهردار تهران خاطر نشان کرد : ما ملت بزرگی هستیم و تاریخ این را نشان داده است ، سابقه این ملت و زندگی که در سایه مکتب اسلام وجود دارد به ما تکلیف می کند که تلاش کنیم مرزهای علم و دانش را بشکنیم و پیش برویم .
 
قالیباف تصریح کرد : در این پروژه این فرصت فراهم شده تا دانشمندان ، اندیشمندان و جوانان نخبه ما که در آغاز راهند ، خیرین در عرصه مالی و همه و همه در کنار همه قرار گیرند تا برای یک افتخار بزرگ که در شان کشور باشد تلاش کنیم و هم مشکلات امروز را حل کنیم و هم مرزهای علم و دانش را بشکنیم .   
 
وی افزود : وقتی در این راه گام برمی داریم به این رفتار انسانی و وظیفه اسلامی مان فکر کنیم ، به مادر و پدر و یا فرزندی فکر کنیم که پشت درهای اتاق عمل منتظر ایستاده اند و حاضرند همه چیز خود را فدای سلامتی عزیز خود کنند و ما باید این فرصت طلایی را قدر نهیم .
 
شهردار تهران در ادامه تصریح کرد : من امروز هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان شهردار تهران افتخار می کنم که در خدمت این پروژه باشم و نشان دهیم در این روزهای سخت که اگر دست به دست هم دهیم و با محبت و ایثار و فداکاری حرکت کنیم می توانیم افتخارت بزرگی را که ماندگار خواهد بود را خلق کنیم .
 
قالیباف ابراز امیدواری کرد تا این مجموعه طبق برنامه پیش رود و هرچه زودتر محلی برای رجوع مردم و افتخار این مرز و بوم و شکستن مرزهای علم و دانش باشد ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار