سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: دادگاه نشريه ستاره صبح به دو اتهام افترا به نهادها و نشر مطالب خلاف واقع كه در هر دو عنوان اتهامي با اكثريت آرا مجرم شناخته شد.

علی‌اکبر کسائیان در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري دادگاه مطبوعات اين هفته در شعبه 78 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مجيد باقري اظهار داشت: در دادگاه امروز به اتهامات روزنامه‌هاي تهران امروز، ستاره صبح و سخن شهروند بررسي شد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به اتهام روزنامه تهران امروز مبني بر عدم درج نام مديرمسئول در شناسنامه روزنامه تصريح كرد: اين گزارش از سوي وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي به دادگاه مطبوعات ارسال شده بود كه هيات منصفه با اكثريت آراء اين روزنامه را مجرم ندانست.

وي درباره اتهامات روزنامه ستاره صبح به مدير مسئولي علي صالح‌آبادي ادامه داد: دادگاه اين نشريه به دو اتهام افترا به نهادها و نشر مطالب خلاف واقع كه در هر دو عنوان اتهامي با اكثريت آراء مجرم شناخته شد ضمنا هيات منصفه استان تهران با اكثريت آراء متهم را مستحق تخفيف ندانست.

كسائيان در ادامه با اشاره به بررسي اتهام نشريه سخن شهروند خاطرنشان كرد: وكيل اين نشريه پيش از اين به دليل عذر موجه مديرمسئول براي حضور در دادگاه تقاضاي استمحال كرده بود كه با اكثريت آراء هيات منصفه و دادگاه با اين تقاضا موافقت كرد و دادگاه آن به جلسات عادي بعدي موكول شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: دادگاه ، مطبوعات ، هیات ، منصفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار