میثاق‌نامه دانش‌آموزان ایران اسلامی با شهدای علم و فن­آوری با حضور همسر و پسر شهید احمدی روشن به امضاء رسید.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در حاشیه  مراسم سومین دوره انتخابات مجمع مرکزی کنگره دهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، میثاق‌نامه دانش‌آموزان با شهدای علم و فن‌آوری به امضاء رسید.
در قسمتی از این میثاق‌نامه آمده است: ما دانش‌آموزان عهد می‌بندیم که در راه جهاد علمی و رشد و بالندگی این کشور مجاهدت کنیم و همواره دین، علم و اخلاق را با هم جستجو می کنیم و این سلسله مبارک را با اخلاق و معنویت پاس می‌داریم و بی درنگ آن را غنا می‌بخشیم.
ما همواره علم را چشمه فیاض الهی می دانیم و میثاق می بندیم که خداوند سبحان را شاهد و ناظر خود قرار می دهیم تا فیض الهی نصیب فرزنان این مرز و بوم شده و نور آن در قلبهای ما ایمان و استواری و خردورزی و مردم مداری را تقویت نماید و علم اندیشه و مهرورزی به جامعه اسلامی را سرمشق خود قرار دهیم.
ما دانش‌آموزان ایران اسلامی، جهاد علمی را بنیان مرصوص علم و ایمان و اخلاق و تربیت اسلامی می دانیم و به فضل الهی و با قلبی مطمئن و روحی آرام و سرشار از نشاط و امید، آینده ای تابناک را به پیشگاه شهدای معزز علم و فن‌آوری تقدیم می‌داریم.
لازم به ذکر است همسر شهید احمدی روشن، وزیر آموزش و پرورش و دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و چند تن از مسئولان آموزش و پرورش این میثاق نامه را امضاء کردند.
گفتنی است در این مراسم پسر این شهید هسته‌ای "علیرضا احمدی روشن" عضو افتخاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شد./ل
برچسب ها: ایران ، اسلام ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار