رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پيامي درگذشت حاج بخشي را تسليت گفته و تاكيد كرده است: آنچه از این پیر دیده ایم صداقت، شجاعت، مردی و پایداری در دفاع از ولایت فقیه بوده است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار جلالی ، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی درگذشت حاج ذبیح الله بخشی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام بخشی از سخنان رهبر انقلاب آمده است: "پرورش نسلی از انسان های صالح و پاکدامن و بلند نظر و بزرگ اندیش که نور ایمان و تقوا از ناصیه مطهرشان ساطع و دل صاف و ناآلوده شان به شعاع معرفت روشن بود، بی شک بزرگترین رمز انقلاب بوده است."

جلالي تاكيد كرده است:در درون انسان میلی است برای ماندن و میل دیگری برای رفتن، از آنجا که بشر اهل عادت است،دل به ماندن می‌سپارد و تحول تاریخی اش جز از طریق انقلاب میسر نیست.

و باز هم یاد کردی از آدم های بی تکرار تاریخ، در عظمت آنان همین بس که یر سفر کرده مان افتخارش این بود که چون آنان است. همانانی که در سنگرهای جبهه و معابر میادین مین، چشم به ملاقات خدا داشتند نه مال و منصب دنیایی و حاج ذبیح الله بخشی از همان ها بود.

در پایان این پیام آمده است: آنچه از این پیر دیده ایم صداقت، نجابت، شجاعت مردمی و پایداری در دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان های شهیدان، امام راحل، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بوده است. بروح پرفتوحش درود می فرستیم و یادش را همراه با دوستان شهیدمان همیشه همراه خواهیم داشت.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار