پیریایی استاندار قم در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت مسجد امام حسن عسکری علیه السلام بیان کرد: شهر مقدس قم پرچمدار هدایت معنوي در کشور است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت مسحد امام حسن عسکری علیه السلام خاطر نشان کرد: مسجد امام حسن عسکری علیه السلام مایه فخر شهر مقدس قم و کشور است چراکه علاوه بر بنای عظیم و باشکوه، از معنویت خاصی نیز بهره مند است و آن هم انتصاب به امام حسن عسکری و امام زمان علیهم السلام است.
وی در ادامه با اشاره به شروع عملیات عمرانی این مسجد در سال 76، اظهار داشت: سال ها است که پرچم هدایت در ایران اسلامی برافراشته شده است و آن هم اهل بیت علیهم السلام و راه شهادت است و در این بین شهر مقدس قم پرچمدار این هدایت و مسجد امام حسن عسکری علیه السلام نیز مایه فخر این هدایت است.
استاندار قم با بیان اینکه مدیران مختلف استان باید در راستای به ثمر رسیدن طرح مسجد امام حسن عسکری علیه السلام از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند، اعلام کرد: نخبگان معماری و هنر استان قم و سراسر کشور برای اجرای این طرح گرد هم آمده اند و امید است باعظمت ترین مسجد جهان اسلام شکل گیرد.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده در این مسجد به مردم، عنوان کرد: شناسایی چهره های ماندگار استان و راه اندازی سایت اطلاع رسانی برای مسجد امام حسن عسکری علیه السلام از اولویت های کاری مسئولان استان شود./س
برچسب ها: قم ، شهرقم ، هدایت معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.