سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی اظهار داشت: یاوری سرمربی تیم برنامه های خود مبنی بر برگزاری اردو و یا بازی تدارکاتی در تعطیلات لیگ را تاکنون به باشگاه اعلام نکرده است.

عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم پس از استراحتی چند روزه دوباره به صورت رسمی از یکشنبه شانزدهم مهر در شیراز آغاز شد و با توجه به اینکه تاکنون یاوری سرمربی تیم برنامه های خود را برای تیم در تعطیلات اعلام نکرده است لذا برگزاری اردوی تدارکاتی خارج از استان دور از ذهن است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه یاوری برنامه بازی های تدارکاتی برای تیم فجر را تاکنون اعلام نکرده است اما به احتمال فراوان طبق برنامه ای که باشگاه انجام داده است بازیکنان فجر سه شنبه هجدهم جهت بازی تدارکاتی با تیم جوانان باشگاه آماده و مصاف می کنند.

عاری تصریح کرد: در صورت اعلام برنامه ها از سوی یاوری به طور حتم شرایط را برای اجرا دستورات و برنامه های تیم در تعطیلات فراهم می کنیم البته با توجه به اینکه رقابت های لیگ دسته یک در حال برگزاری است لذا بعید می دانم که با تیم مان لیگ یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه فجر شهید سپاسی علیرغم مشکلات مالی همیشه به تعهدات مالی خود عمل می کنند تاکنون نیز 2 نوبت حقوق بازیکنان خود را پرداخت کرده اند و قرار است تا پایان مهرماه طبق برنامه بازیکنان حقوق سوم خود را در زمان مشخص دریافت کنند.

سرپرست فجر افزود: تیم فوتبال فجر برای دیدار هفته دوازدهم خود فقط هادی ایمانی را مصدوم در نیمکت خود دارد و خوشبختانه به غیر از هادی ایمانی محروم و بازیکنان مصدوم دیگری در تیم نداریم که این مسئله کمک حائز اهمیتی برای سرمربی تیم در چیدمان ترکیب اصلی و کامل تیم خود است./مح

برچسب ها: عاری ، سرپرست ، فجر سپاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار