مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان گفت : هنرمندان با خلق آثار فاخر و ماندگار جواب مناسبی به هتاکان ساحت پیامبر گرامی اسلام ( ص) دادند و آثار خلق شده هنرمندان اصفهانی در گردهمایی هنرمندان در موزه هنرهای معاصر ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مدیر موزه هنر های معاصر در رابطه با گرد همایی هنرمندان در بزرگداشت مقام والای پیامبر (ص) در باغ غدیر اصفهان اظهار داشت:در این روز هنرمندان اصفهان که دارای سبک و عمدتا از اساتید دانشگاه نیز می باشند در محکومیت هتک حرمت پیامبر اکرم گرد هم آمده اند و با خلق آثار فاخر جواب دندان شکنی به هتاکان دادند.

مهدی دلیری افزود: بیش از40هنرمند در چهار رشته هنری ازقبیل خوشنویسی، تقاشی خط، گرافیک و نقاشی در این همایش آثار خود را ارائه کردند و هم چنین در کنار این برنامه مراسم نقالی، و موسیقی نیز اجرا شد که با استقبال پور شور همشهریان عزیز همراه بود.

وی تصریح کرد: در این گرد همایی هنرمندان ثابت کردند که استکبار جهانی با نور ولایت و امامت نمی تواند روبرو شود چراکه آثار تولید شده در این روز بسیار چشم گیر بود و این نشان از عنایت ویژه خداوند به این

گرد همایی دارد و این اثر های به جا مانده در موزه هنرهای معاصر در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ استقبال مردم از این گرد همایی که پروانه وار به دور هنرمندان می چرخیدند به یاری خداوند در آینده نیز چنین همایش ها و گرد همایی هایی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این گرد همایی که در باغ غدیر برگزار شد هنرمندان با خلق آثار هنری، نمایش، موسیقی آیینی و... مقام پیامبر گرامی اسلام ( ص) را گرامی داشتند./س

برچسب ها: اصفهان ، اهانت ، به ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.