شهردار منطقه 4 با اشاره به تاكيد شهردار تهران مبني بر توسعه مجموعه هاي تفريحي و گردشگري در منطقه گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته فاز پروژه باغ پرندگان طبق برنامه اميدواريم تا پايان سال جاري تكميل و به بهره برداري برسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حسن كريميان شهردار منطقه 4 طي مراسمي امروز 16 مهرماه در نشست خبري كه با حضور مديران شهري و معاونان منطقه و خبرنگاران در محل پروژه باغ پرندگان برگزار شد گفت: پروژه باغ پرندگان با بيش از 5 هزار وسعت براي پرندگان آب چر و در كل وسعت 22 هكتار، بزرگترين باغ پرندگان خاورميانه است كه اميدواريم تا پايان سال جاري فاز 1 اين مجموعه به پايان برسد و تبديل به يك مجموعه گردشگري براي شهروندان شود.
كريميان در ادامه اين نشست ضمن تشكر شهردار تهران و مديران شهري در حسن اجراي پروژه باغ پرندگان تصريح كرد: همزمان با آغاز عمليات، احداث پروژه باغ پرندگان جنگل لويزان گفت كه تا قبل از اجراي اين طرح كانون بي نظمي و ناهنجاري هاي اجتماعي و پاتوق افراد ولگرد شده بود از اين پس محل تفريح و گردشگري براي شهروندان خواهد بود.
شهردار منطقه 4 تاكيد كرد: با توجه به احداث باغ پرندگان به عنوان يكي از زيباترين مجموعه هاي تفريحي در صدد هستيم تا يكي از زيباترين مساجد جنگل لويزان را در كنار اين مجموعه گردشگري احداث كنيم.
وي در ادامه با اشاره به تكميل بزرگراه شهيد باقري خاطرنشان كرد: پيش بيني مي‌شود اين بزرگراه تا پايان سال جاري تكميل و به بهره برداري برسد و پيش بيني مي شود با افتتاح اين بزرگراه تحولي عظيم در سطح شرق تهران به وجود خواهد آمد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار