مجله تصويري "روزي روزگاري فوتبال" با محوريت قرار دادن بحث فوتبال و به دنبال آن مصاحبه با بازيكنان و بازيگران به دنبال حاشيه سازي براي فوتبال نيست.

نيكي كريمي كارگردان و بازيگر سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اولين مجله تصويري روزي روزگاري فوتبال گفت: مجله تصويري "روزي روزگاري فوتبال" با مضمون فوتبال، اولين نسخه ويدئويي ورزشي است كه شنبه هفته آينده در شبكه خانگي توزيع خواهد شد.
وي با اشاره به محتواي روزي روزگاري فوتبال افزود: روزي روزگاري فوتبال با شيوه‌ي مستند توليد شده است كه در بخش هاي مختلف و در 8 آيتم با بازيكنان، مربيان و بازيگران سينما در مورد مسائل فوتبال به گفتگو مي پردازد.
كريمي در خصوص نحوه‌ توزيع نسخه‌ي ويدئويي مجله تصويري اظهار داشت: مجله تصويري روزي روزگاري فوتبال همه مسائل مربوط به فوتبال را در بر مي گيرد و بنابر پيش بيني هاي لازم توزيع  آن ماهانه صورت خواهد گرفت.
وي در خصوص برنامه ريزي هاي لازم براي جلوگيري از تاخير توزيع نسخه هاي ويدئويي فيلم تاكيد كرد: برنامه ريزي هاي لازم براي جلوگيري از تاخير توزيع اين فيلم انجام شده است تا در حين توزيع با مشكل مواجه نشويم.
كريمي در خصوص نحوه شكل گيري توليد مجله روزي روزگاري فوتبال خاطرنشان كرد: خيلي از افراد از علاقه من به فوتبال اطلاعي نداشتند و با توجه به درگير شدن بيشتر وقت مردم به فوتبال تصميم به ساخت روزي روزگاري فوتبال گرفتم.
وي در پايان گفت: هدف من براي توليد روزي روزگاري فوتبال حاشيه سازي براي فوتبال نبوده است و تنها در گفتگوهايي كه با بازيكنان و بازيگران داشتم، فوتبال موضوع بحث من بوده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار