رئیس انجمن آشوریان گفت: اقلیت های مذهبی ساکن در ارومیه در راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام فردا سه شنبه شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، استانلی سیمونز در همایش پلیس و اقلیت های مذهبی در ارومیه با محکوم کردم انتشار فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام از آشوریان ارومیه دعوت کرد در این راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کنند.

وی ادامه داد: همکاری نیروی انتظامی و رعایت حقوق شهروندی برای اقلیت های مذهبی در منطقه در برگزاری برنامه ها و مراسم مذهبی بیشتر از حد انتظار است و ما اقلیت های مذهبی از این همکاری نیروی انتظامی سپاس گذار هستیم .

اسقف نرسی باسریان اسقف ارامنه ارومیه نیز در این نشست با تشکر از فعالیت های نیروی انتظامی اضافه کرد: با امنیت موجود و تلاشهای نیروی انتظامی در استقرار امنیت اقلیت های مذهبی در ایران آزادانه مراسم مذهبی خود را بجا می آورند .

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امنیت و انضباط اجتماعی از نیازهای ضروری یک جامعه پویا است و تلاش نیروی انتظامی در راه استقرار و ثبات امنیت نشان دهنده اقتدار و حاکمیت قانون در جامعه است.

سردار محمد علی نصرتی،با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز پیروان اقلیت های مختلف در استان افزود: رمز موفقیت نظام اسلامی در عبور از بحران ها، همدلی و مشارکت عموم مردم است و زندگی پیروان اقلیت های مختلف دینی و مذهبی در این استان نمودی از این همدلی و مشارکت است.

وی یاد آور شد: اعتماد مردمی به نیروی انتظامی بهترین سرمایه برای این نیرو است چراکه در شرایط کنونی به پشتوانه این اعتماد عمومی شاهد بهره‌برداری‌های اصولی از این اعتماد و ارتقای سطح کمی و کیفی طرح‌های اجرایی در ناجا هستیم.

سردار نصرتی اضافه کرد: ارتقای سطح فرهنگی عمومی و جلوگیری از بسط و گسترش فرهنگ‌های غلط میان اعضای جامعه مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی بوده و ان‌شاءالله با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مسیر قدم خواهد برداشت.

وی در بخشی از سخنان خود درخواست مردم از پلیس را تنها منحصر به ایجاد امنیت عمومی بیان کرد و گفت: این امر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی و با بهره‌مندسازی این نیرو از تجهیزات روز ممکن خواهد شد، به همین دلیل باید توجه بیشتری به مقوله توانمندسازی نیروهای انتظامی در سراسر کشور شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تفرقه و تحریم را تنها بخشی از دسیسه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: ناامید کردن مردم از خدمات دولت و همچنین ایجاد حس تنفر میان آنان مهم ‌ترین راه دست‌یابی به اهداف شوم دشمنان است که در سال‌های اخیر بر آن پافشاری می‌کنند اما با هشیاری و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در این راه موفق نخواهند بود./س

برچسب ها: شرکت ، آشوریان ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.