جمعي از بسيجيان و ايثارگران امت حزب الله و بسيج دانش آموزي در اعتراض به هتک حرمت پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) در ميدان جمهوري اسلامي تجمع اعتراضي برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، جمعي از بسيجيان، ايثارگران امت حزب الله و دانش‌اموزان بسيجي در محکوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) در ميدان جمهوري تهران تجمع کرده و شعارهايي در اعتراض به اين عمل بي شرمانه سر دادند.

تجمع کنندگان در اين مراسم با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل،‌ مرگ بر منافق، امت احمد به خروش آمده/ خون به رگ ما همه جوش آمده، حکم جهادم بده صاحب الزمان/ مهدي موعود امانم امان، دشمن پيغمبر ما کافر است/ دشمن احمد به خدا ابتر است و لبيک يا رسول الله، نفرت و انزجار خود را از ساخت و انتشار فيلم موهن عليه پيامبر گرامي اسلام نشان دادند.

در اين مراسم پرچم‌هاي الله اکبر، مهدي صاحب الزمان، يا ابوالفضل العباس و يا رسول الله بابي انت و امي در دست معترضان قرار داشت.

همچنين در اين تجمع اعتراضي، طوماري با عنوان "ما جمعي از بسيجيان و ايثارگران و امت حزب الله هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر عظيم الشان اسلام حضرت محمد صطفي(ص) را محکوم کرده و با ولي فقيه زمانه حضرت امام خامنه‌اي عهد مي‌بنديم که تا آخرين نفس و آخرين قطره خون در دفاع از اسلام ناب محمدي قدمي عقب نگذاريم"، ديده مي‌شد که افراد زيادي اين طومار را امضا کردند.

گفتني است، اين مراسم با قرائت دعاي فرج به پايان رسيد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: ایثار ، بسجیان ، تجمع ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار