رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر وحدت و همدلی در میان مردم و مسئولان گفت: همکاری و هماهنگی موجب موفقیت کشور می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جعفر گل‌محمدی در جمع بازاریان و اصناف زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور به موفقیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدام کارشکنانه دشمنان در ضربه زدن به نظام و انقلاب افزود: دشمنان از هر بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای حاصل شده در کشور اضافه کرد: این موفقیت‌ها نیز از دیگر مسائلی است که موجب تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی شده است.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: اقداماتی که دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب انجام می‌دهند، از روی کینه‌ای است که از نظام به دل دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از نظر اعتقادی هستند، افزود: مردم باید در برابر این فتنه دشمنان آگاهی خود را حفظ کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش برای ضربه زدن از نظر اقتصادی به کشور هستند، اضافه کرد: در صورتی که مشکل اقتصادی ایجاد شود و مردم با یکدیگر مشکل داشته‌ باشند، این امر موجب شادی دشمن شده و استفاده این موضوع عاید کشورهای غربی دشمن با انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر همکاری و همدلی در کشور اضافه کرد: در صورتی که مردم با حمایت یکدیگر و با پیروی از رهنمود‌های رهبری اقدام به فعالیت کنند، این امر موجب موفقیت کشور و ناکامی دشمنان در ضربه زدن به نظام می‌شود.

گل‌محمدی در ادامه با تاکید بر نقش مهم بازاریان در جامعه افزود: بازاریان معتمدان و ریش‌سفیدان جامعه هستند.

وی تصریح کرد: باید خودمان با امور خود نظارت داشته باشیم و نباید اجازه بدهیم یک سری از اشخاص با اقدامات زشت حرمت کسب و کار را از بین ببرند./ج1

برچسب ها: زنجان ، همدل ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.