زنجان/

احتمال کاهش قیمت انواع خودرو

تا چند روز آینده قیمت خودروهای تولید داخل اعلام مي شود و احتمال کاهش قیمت انواع خودرو وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس اتحادیه مشاوران خودرو زنجان با بیان اینکه نوسان قیمت ارز در کشور باعث افزایش قیمت انواع خودرو در بازار شده است گفت: خریداران باید به این نکته توجه داشته باشند که احتمال می‌رود تا چند روز آینده روند افزایش قیمت‌ها متوقف شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط و با توجه به تعیین قیمت خودروهای داخلی  شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم شد و بار دیگر آرامش بر بازار حاکم خواهد شد.

این فعال صنفی به رونق بازار نیز اشاره کرد و یادآور شد: با وجود افزایش چشمگیر قیمت انواع خودرو داخلی و خارجی خریداران تمایل خوبی برای خرید خودرو دارند و همین موضوع رونق بازار را باعث شده است.

وی به ضرورت هوشیاری خریداران اشاره کرد و افزود: نباید در شرایطی که بازار متلاطم است با خرید کاذب شرایط را برای آشفتگی بازار فراهم کرد، چرا که قطعا اوضاع به روال سابق خود بازخواهد گشت و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

قنبری با بیان اینکه در حال حاضر قیمت پراید با حدود یک میلیون تومان افزایش، 13 میلیون تومان است، ابراز کرد: قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز 23 میلیون تومان بوده و افزایش قیمت‌ها بین یک الی دو میلیون تومان گزارش شده است./ب

برچسب ها: احتمال ، کاهش ، قیمت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.