معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب فاضلاب روستایی خوزستان از حل سریع مشکل تامین آب 28 روستای شهرستان شوش خبر داد و گفت: مشکل تامین آب نداریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛عبدالحمید گرامی‌پور که به دلیل قطع آب 28 روستای شهرستان شوش به این شهرستان سفر کرده بود، اظهار داشت: در پی مشکل پیش آمده در بخش شاوور از توابع شهرستان شوش در قسمت آب‌رسانی به 28 روستای این بخش در تلاش هستیم تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام این کار از نیروی انسانی استفاده شده با وجود باتلاقی بودن محل شکستگی تصمیم بر آن شد که از بیل مکانیک استفاده شود ولی به علت وخامت اوضاع در این نقطه امکان تردد بیل مکانیکی وجود نداشت و مشکلات بیش از پیش شده است.

گرامی در ادامه گفت: برای انجام این کار باید 200 متر جاده دسترسی ساخته شود تا به نقطه شکستگی خط انتقال آب دسترسی داشته باشیم و این کار تا 48 ساعت آینده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد پنج تا شش روستا که حدودا 40 درصد جمعیت این بخش را شامل می‌شود از طریق تاسیسات محمد غضبان به شبکه آبرسانی وصل شده‌اند و در حال حاضر برای حدودا 60 درصد باقیمانده تعداد 15 تانکر در حال انتقال آب شرب به روستاهاست.

وی با تاکید بر توافق انجام شده در این باره افزود: برای انجام این پروژه باید اجرای این پروژه به تصویب برسد تا بتوان مشکل را برطرف کرد و توافقات لازم برای تصویب این پروژه انجام شده است.

بخش شاوور از توابع شهرستان شوش در شمال خوزستان است./س
برچسب ها: تامین ، آب ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.