سرپرست فدراسیون شنا گفت: بعید می دانم با شرایط حاکم تیم ملی واترپلوی کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شود.

برانوش نیک بین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آخرین مرحله مسابقات شنای انتخابی تیم ملی برگزار شد و خوشبختانه جمال چاووشی موفق به ثبت رکورد ملی شد و برخی دیگر از شناگران نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی گفت: با توجه به اینکه شناگران موفق به ثبت رکوردهای تعیین شده نشد به همین دلیل حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در امارات لغو شد اما در نظر داریم سایر شناگرانی را که عملکرد رضایت بخش داشتند به مسابقات بین المللی اعزام کنیم.

نیک بین افزود: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در رشته های واترپلو و شیرجه نیز برگزار می شود به همین دلیل در نظر داریم در صورت اعزام تیم های ملی واترپلو شیرجه نیز شرایط خوبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه واترپلوی کشورمان در آسیا از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است اما به دلیل شرایط حاکم در فدراسیون بعید می دانم که تیم ملی به این رقابت ها اعزام شود.

وی خاطرنشان کرد: البته ما در نظر داریم در فرصت باقیمانده تا شروع این رقابت ها پس از رایزنی با مسئولان وزارات ورزش و کمیته ملی المپیک این مشکلات برطرف شود.

گفتنی است، با توجه به بحث تعلیق و مشکلات موجود در فدراسیون پیش از این تیم ملی واترپلوی جوانان کشورمان رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان را از دست دادند و به همین دلیل پیش بینی می شد که تیم ملی بزرگسالان نیز از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در امارات را از دست بدهند./ق

برچسب ها: واترپلو ، سفر ، امارات ، تیم ملی ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار