با نزدیک شدن به 19 مهر ماه زمان حضور رهبر انقلاب اسلامی در این استان، خود را برای استقبال از ایشان آماده می کنند.

 

به گز ارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مردم خراسان شمالی که خود را برای استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب آماده کرده اند، ضمن چراغانی میادین شهر های استان بلاخص شهر بجنورد مرکز استان؛ با نصب بنر، پرده و پوستر های خیر مقدم حضور رهبر معظم انقلاب را به انتظار نشسته اند.

نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی برخی از خودروهای سواری، نصب اطلاعیه های استقبال از سوی اصناف در شهر ها از دیگر اقداماتی است که برای استقبال از ورود حضرت آیت الله خامنه ای در خراسان شمالی انجام شده است.

ستاد های مردمی استقبال، ستاد دانشجویی و سایر ستاد های استقبال نیز برای میزبانی هرچه بهتر از مقام عظمای ولایت در استان صورت گرفته است.گفته می شو د حضرت آیت الله خامنه ای در سفری استانی به خراسان شمالی ضمن دیدار مردمی در بجنورد، با مردم شهرستان های شیروان و اسفراین نیز دیدار خواهند داشت و دیدار با خانواده های معزز شهدا، نخبگان و دانشجویان و مسئولان نیز دیگر برنامه های ایشان است.

یا د آور می شود رهبر انقلاب چهارشنبه 19 مهر ماه ساعت 8 و30 صبح به استان خراسان شمالی سفر خواهند داشت و در اولین دیدار خود با مردم استان در استادیوم تختی شهر بجنورد حضور می یابند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.