تيم ملي هندبال بانوان کشورمان روز 17 مهر از سبزوار به تهران باز مي گردد.

ناريه مقبول، سرپرست تيم ملي بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بانوان ملي پوش از روز 10 مهر در شهرستان سبزوار اردو زده اند و اين حضور 2 روز ديگر ادامه دارد و روز 17 مهر به تهران باز مي گردند.

وي تصريح کرد: در اين مدت 3 ديدار با تيم هندبال ثامن‌الحج بانوان اين شهرستاني برگزار کرديم که در بازي نخست که روز چهارشنبه 12 مهر صورت گفت ملي پوشان 23 بر 15 اين حريف را شکست دادند.در ديدار دوم که پنجشنبه 13 مهر صورت گرفت 24 بر17 پيروز شديم و در نهايت در بازي روز جمعه 14 مهر 21 بر21 مساوي شديم.

مقبول در ادامه گفت: تمرينات اين اردو صبح و عصر در سالن سربداران سبزوار انجام مي شود  و سانيا پانيچ سرمربي تيم به شناسايي تيم هاي بازيکنان و چه جايي استفاده ش پرداخته است و برنامه هاي خود را در زمين پياده مي کند.

وي اشاره کرد: اردوها در شرايط خوبي برگزار مي شود و امکانات کافي در اختيار تيم قراردارد در اين مدت که اردوها انجام مي شود به صربستان رفتيم و اردوي برون مرزي برگزار کرديم و با توجه به حضور مربي با تجربه در کنار تيم ملي و برگزاري منظم و منسجم اردوها نتايج خوبي در بازيهاي آسيايي اندونزي (13 آذرسال جاري) کسب کنيم و افتخاري براي کشورمان کسب نمائيم.

مقبول گفت: تازمان آغاز رقابت هاي آسيايي اندونزي 3 اردوي ديگر داريم که همگي در تهران و تالار هندبال استان خواهد بود از مسئولين فدراسيون درخواست کرده ايم درصورت امکان چند ديدار با تيم هاي آسيايي داشته باشيم تا با آمادگي کامل به اين رقابت ها اعزام شويم.

وي اضافه کرد: تيم هايي که در مسابقات سال جاري اندونزي حضور خواهند داشت قدرتمند هستند ولي ما ترسي از آنها نداريم و با قدرت مقابل آنها قرار خواهيم گرفت و نتايج لازم را خواهيم گرفت.

مقبول خاطرنشان کرد: اين سومين حضور ما در رقابت هاي آسيايي است و متأسفانه در دو حضورمان نتايج خوبي نگرفتيم با اين حال اين ناکاميها را فراموش کرده ايم و ظرفيت و پتانسيل خوبي که در تيم ملي داريم حرفهاي زيادي در اين مسابقات براي گفتن داريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار