دبير همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان: مقالات ارايه شده در اين همايش پس از داوري و ارزيابي به عنوان دومين مرجع اصلي و محتوايي در اختيار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري؛ ميرعزيزي با اشاره به ارسال بيش از50 مقاله به دبير خانه اين همايش؛ افزود : مقالات متعددي در بخش معماري، تزيينات، نسخ خطي، اسناد تصويري، اسناد تاريخي، رويدادهای مهم كاخ گلستان و هم چنين در بخش كلي شامل بحث موزه و مخاطب، به دبير خانه اين همايش ارسال شده است.
مسئول واحد پژوهش كاخ گلستان خاطرنشان كرد : اين همايش با مشاركت دانشكده هنر و پژوهشكده‌ي سازمان ميراث فرهنگي برپا مي شود و مقالات پس  از داوري از سوي اين مراكز براي ارايه در همايش معرفي خواهد شد.
دبير همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان يادآور شد: تبليغات براي ارسال مقالات در اين همايش از 25 شهريور گذشته آغاز ودر راستاي برپاپي اين همايش نيز كلاس روش های پژوهش برگزار شد.
میرعزیزی با بيان اينكه " تاریخچه ساختمان های ارگ سلطنتی تهران و راهنمای کاخ گلستان "  به قلم یحیی ذکاء كه در سال 1349 نگاشته شده تنها مرجع موجود براي استفاده محققان و پژوهشگران  درباره كاخ با اهميت و تاريخي گلستان است؛ يادآور شد:مقالات ارايه شده در اين همايش پس از داوري و ارزيابي دومين مرجع اصلي و محتوايي براي پژوهشگران خواهد بود كه به عنوان  مجموعه ای نسبتا جامع ،كاخ گلستان را معرفي خواهد كرد.
وی خاطر نشان كرد: همايش علمي پژوهشي كاخ گلستان اواسط آبان سال جاري برگزار خواهد شد./ص
                                                                                                                                
 


برچسب ها: همایش ، پژهش ، کاخ ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.