اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی روبرو هستند و این درحالی است که مدیریت استقلال مدعی است حامی مالی این تیم مقدار اندکی از پول قرار داد نقد کرده و این موضوع امیدوار کننده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو هستند زیرا اعلام شده که برخی اعضای تیم توانستند مقداری پول دریافت کنند اما این اتفاق در خصوص برخی دیگر از اعضای تیم رخ نداده است واین درحالیست که مسئولان قول دادند تااین مشکل را هرچه زودتر حل کنند.

گفتنی است: اعضای این تیم با شرایط خاصی روبرو شدند و قرارشده است که به نوبت از باشگاه پول دریافت کنند زیرا مسئولان مدعی شدند که شرایط برای اعضای این تیم ایده آل پیش نمی رود و مسئولان باید هرچه سریعتر این مسائل را حل کنند و اوضاع تیم را رسیدگی کرده وسروسامان دهند.

این درحالیست که عنوان شده است برخی اعضای قدیمی تیم توانستند مقداری پول دریافت کند و در این میان تعداد بازیکنان قدیمی که پول گرفتند بیشتر از بازیکنان جدید تیم است.

شایان ذکر است: اعضای قدیمی تیم که از فصل پیش نیز طلب دارند و هنوز نتوانستد پولی از طلب فصل خود دریافت کنند دراولویت قرار دارند، زیرا مشکلات آنها بیشتر از دیگران است.

شایان ذکر است: در بین بازیکنان جدید جوادن کونام جزء نفراتی است که پول دریافت کرده است وی علاوه به مبلغ قراردادش برای باشگاه اوساسونانیز پول دریافت می کند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار