شورایاران و شهردار منطقه 19 در آستانه افتتاح پروژه های عمرانی این منطقه از روند اجرایی آنها بازدید کردند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی هدف از اجرای این بازدید را بررسی امکانات ایجاد شده برای پاسخگویی به مهمترین نیازهای محلات منطقه در نیمه نخست سال عنوان کرد و گفت: این پروژه ها در پی نیازسنجی ها و کارشناسی های انجام شده تعریف شده اند و حاصل آن کمک به پیشرفت جنوب شهر و گامی مهم برای کمرنگ تر کردن فاصله جنوب و شمال محسوب می شود.
وی ضمن بازدید از مهمترین پروژه های آماده افتتاح این منطقه تصریح کرد: پروژه های بزرگ ساماندهی خلازیر و اتمام فاز پایانی شقایق با تلاش شبانه روزی کارکنان و نیزوهای شهرداری به شدت در حال انجام است تا در نیمه دوم سال به بهره برداری برسد. با توجه به اهمیت مواصلاتی بزرگراه شقایق، اتمام آن تأثیر چشمگیری در کاهش با ترافیکی این معبر مهم و دسترسی راحت تر به بزرگراه آزادگان خواهد داشت و تحول مهمی در منقطقه ایجاد خواهد کرد.
فتح الهی همچنین دربازدید از روند اجرایی احداث پارک شهید باکری گفت: این پارک بعد از پارک آب و آتش منطقه 3 بهترین امکان را برای بازی کودکان با استفاده از طراحی های آب و فواره و نیز بهینه سازی اوقات فراغت خانواده ها تدارک دیده است.
همچنین آبنمای موزیکال بوستان شهید کاظمی به عنوان نخستین پروژه ای که به این شکل در منطقه اجرا شده است به اتمام رسیده که با طراحی بسیار زیبا رقص آب را همراه با موزیک به صورت مدرن نمایش می دهد.
به گفته شهردار منطقه 19 علاوه بر مساجد نوسازی شده منطقه، بازپیرایی بوستانهای باران و بهشت نیز به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.
در این بازدید همچنین فریدون عزیزنژاد دبیر شورایاران منطقه ضمن تشکر از تلاش شهردار و نیروهای شهرداری در به ثمر رساندن پروژه های اجرایی منطقه گفت: طی سه سال گذشته با تدبیر شهردار منطقه تغییر چشمگیری در چهره منطقه ایجاد شده است که این نشان از تدبیر وتوجه مدیریت شهری به جنوب شهرد دارد.
وی با اعلام اینکه اطلاع رسانی از این پروژه ها به عهده شورایاران است افزود: بر حسب وظیفه از اتفاقات خوبی که در محلات ماست شهروندان را آگاه خواهیم کرد تا بدانند در این مدت چه نیازهایی برآورده شده است.
وی همچنین از تلاش شبانه روزی مسئولان شهرداری در پاسخگویی به مسائلی که شهروندان منطقه با آن درگیر هستند تشکر کرد./ف

برچسب ها: افتتاح ، عمرانی ، جنوب ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار