‌عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون ورزش و جوانان مجلس گفت:‌ در شرايط فعلي كه مشكلات اقتصادي و نوسانات ارز در كشور از اولويت رسيدگي بيشتري برخوردار است، نبايد وقت مجلس را با استيضاح وزير ورزش و جوانان که اولويتي براي مردم و نظام ندارد، گرفت.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار و ملارد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از مخالفت فراكسيون ورزش مجلس با استيضاح محمد عباسي خبر داد و گفت: اين فراكسيون با استيضاح وزير ورزش و امور جوانان در شرايط فعلي كشور مخالف است.

وي در ادامه افزود:‌ در شرايط كنوني كه مشكلات اقتصادي و نوسانات ارز، براي رسيدگي ارجحيت دارد نبايد وقت مجلس را با استيضاح وزير ورزش و جوانان که اولويتي براي مردم و نظام ندارد، گرفت.

عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون ورزش مجلس خاطرنشان كرد:‌ با توجه به موفقيت‌هاي كسب‌شده در مسابقات المپيك و پارالمپيك لندن كه باعث ايجاد نوعي شادي و نشاط در بين قشر جوان كشور شد، نبايد به اين مسائل دامن زده شود چرا كه استيضاح وزير ورزش و جوانان هيچگونه تغييري در برنامه‌هاي اين حوزه نخواهد داشت.

گروسي در پايان اضافه كرد: جوّ و فضاي موجود مجلس نيز براي استيضاح وزير ورزش و جوانان به گونه‌اي است كه بايد از استيضاح عباسي صرفنظر كرد چرا كه بهترين كار اين بوده و از تنش‌هاي موجود خواهد كاست.

گفتني است  طرح استيضاح محمد عباسي وزير ورزش و جوانان در آخرين جلسه علني مجلس توسط هيئت‌رئيسه اعلام وصول شد و طبق جدول زمانبندي اعلام‌شده فردا(يكشنبه) با حضور رئيس‌جمهور برگزار خواهد شد.

انتهاي‌پيام/س2

برچسب ها: استیضاح ، وزیر ، ورزش ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار