دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده، با کسب مقام قهرمانی عادله نوری از تیم ترافیک تهران در ماده 3 کیلومتر انفرادی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دومین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده به منظور گرامیداشت شهدای زن از امروز شنبه پانزدهم مهرماه به مدت سه روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

در ادامه رقابتهای نخستین روز از این مسابقات، رکابزنان امروز در ماده 3 کیلومتر تعقیبی انفرادی و در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛

عادله نوری از تیم ترافیک تهران با زمان 4 دقیقه و 15 ثانیه و 20صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت، مریم قیاسوند از تیم همدان با زمان 4 دقیقه و21 ثانیه مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فرزانه شریفی از تیم ترافیک تهران با زمان 4 دقیقه و 21 ثانیه و 81 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

در این دوره از رقابتهای لیگ کورسی بانوان 86 رکابزن از تیم های ( ترافیک تهران، باشگاه دبیری تبریز، اطلس اصفهان، پیراهن سوین، یزد، کردستان، کنگاور، مدرسه دوچرخه سواری آزادی، پاسارگاد و همدان) حضور دارند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار