سازمان همکاری اسلامی و تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اتخاذ تدابیر سریع برای مقابله با تجاوزهای پی در پی اسرائیل به مسجد الاقصی توافق کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري الیوم السابع، اکمل الدین احسان اوغلو دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شدت یافتن تجاوز های اسرائیل به مسجد الاقصی را مورد بررسی قرار داد.

در این تماس تلفنی دو طرف توافق کردند هرچه سریعتر اقدامات لازم در زمینه های مختلف برای مقابله با این تجاوزها را به عمل آورند.

احسان اوغلو اقدام نیروهای اشغالگر قدس در ديروز جمعه در حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد و گفت : تجاوز به عزیزترین مقدسات اسلامی، احساسات امت اسلام را جریحه دار کرده است وباید از تکرار این تجاوزها جلوگیری کرد.

احسان اوغلو با هشدار درباره حمله خطرناک تندروهای یهودی و نیروهای اشغالگر به مسجد الاقصی و در زمانی که از ورود مسلمانان به داخل مسجد واقامه نماز جلوگیری می شود را مقدمه ای برای اجرای نقشه های شوم صهیونیست ها که حرم قدس شریف را هدف قرار داده است،دانست.

احسان اوغلو از امت اسلامی خواست در برابر توطئه ها وتوهین ها به پیامبر خدا حضرت محمد (ص) ساکت نمانند واز دبیر کل سازمان ملل، سازمان علمی فرهنگی و آموزشی یونسکو و شورای امنیت سازمان ملل وکشورهای اسلامی قاطعانه تقاضا کرد جلوی تجاوز های اسرائیل که موجب افزایش تشنج در منطقه شده است را بگیرند.
برچسب ها: فلسطین ، مسجد ، الاقصی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار