سخنگوي دولت در "كنگره نگين هستي" ضمن اعلام اینکه دشمنان به فکر تقدس‌‏زدایی به جهت از بین بردن عصاره غیرت در انسان‏ها هستند، گفت: با وجود این اقدام‌‏های خصمانه بازگشت به روح اسلام در سراسر جهان شکل گرفته است و انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف بازگشت به خدا و روح اسلام است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، غلامحسین الهام، مشاور حقوقی رییس‏‌جمهور در كنگره "نگين هستي" ضمن محکوم کردن اهانت به پيامبر اعظم(ص)، پيامبر گرامي اسلام را مهربان‏ترین نوع بشر در بین انسان‏‌ها دانست.
 
وی با بیان اینکه پیامبر به بشریت کرامت بخشیده است، گفت: پیامبر اسلام عامل رهایی بشر از غُل و زنجیرهای فکری و عملی بسته شده به پای انسان‏‌ها است.
 
این استاد دانشگاه توهین به پیامبراکرم(ص) را توهین به همه ارزش‏‌های الهی عنوان کرد و ادامه داد: امروزه در غرب حریمی برای اخلاق نمانده است و صهیونیست‏‌ها علم‏دار چنین توحش و توهین‌‏هایی هستند.

غلامحسين الهام با اشاره به اینکه در حال حاضر اسکتبار در دل صهیونیست تجلی یافته است، گفت: دشمنان اینگونه توهین‏‌ها را تحت لوای «آزادی بیان» می‏‌دانند که جای بسی تعجب است.
 
سخنگوی سابق دولت ضمن اعلام اینکه دشمنان به فکر تقدس‌‏زدایی به جهت از بین بردن عصاره غیرت در انسان‏‌ها هستند، گفت: با وجود این اقدام‌‏های خصمانه، بازگشت به روح اسلام در سراسر جهان شکل گرفته است و انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف بازگشت به خدا و روح اسلام است.

حجت‌‏الاسلام محمدی، نماینده ولی‌‏فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه نيز در این کنگره، دفاع از حریم اهل‏‌بیت و پیامبر(ص) را وظیفه همگانی دانست و لزوم پرداخت به این موضوع و توجه به آن را مورد تاکید قرار داد.
 
وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره حجرات، رعایت ادب در محضر رسول‏‌خدا را مورد انتظار دانست و با ذکر اینکه برای رسول‏‏‌خدا مرگ و مماتی نیست، ادامه احترام در محضر رسول‏‌خدا را طبق آیات ذکر شده لازم دانست.
 
حجت‌‏الاسلام محمدی اقدام دشمنان در توهین به ساحت پیامبراکرم(ص) را از آشکار بودن سوءنیت و خباثت باطنی آنان دانست و گفت: خداوند متعال در قرآن‏‌کریم  پیامبراکرم(ص) را برخودار از خُلق عظیم می‌‏دانند و دشمنان با این اقدامات نمی‌‏توانند پرتوافشانی و نورانیت پیامبر را خاموش کنند.
 
سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با بیان اینکه نفاق و دورویی از خصیصه‏‌های بارز دشمنان اسلام است، افزود: دشمنان اسلام جرات رویارویی منطقی با اسلام را ندارند و هم‌‏اکنون ندای «لبیک یا رسول‏‌الله» در سراسر جهان طنین‌‏انداز شده است.
 
وی همچنین ایجاد جامعه بشری در سایه اخلاق و عمل صالح، اقامه قسط و عدل، حفظ مرزهای دین و مرزهای الهی، اتحاد، همدلی و برادری را رسالت جهانی پیامبر عنوان کرد و گفت: رمز «نگین هستی» بودن پیامبراکرم(ص) عبودیت پیامبر و حمد و سپاس بی‏‌نظیر و فراوان پیامبر از خداوند متعال است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: الهام ، نهاد ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار